Laitoin omaan autoon ässän ajovalot ja vielä pitäis saada ne toimimaan kuten ässässä, eli niin että lyhyet jää palamaan pitkien kanssa. Onko kellään tietoa missä se ero on 100 ja s4/tdi kytkennöissä? Tietty sen vois viritellä releyttämällä mutta kun laitoin jo lyhysiin xenonit ja pitkiinkin tulee xenonit niin en millään haluais enempää johtoja umpioiden taakse.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C4 100 valojen kytkentä?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Vähän offtopikkia, mutta kommenttina tai kysymyksenä: Miksi vaihdoit huonompiin lyhyisiin? Itsellä on ollut harkinnassa Ässän umpioiden vaihto perussatkun vastaaviin. Pitkät tuossa on hyvät, mutta lyhyet aivan paskat.
Ja vinkkinä, kun ne lyhyet tuppaa sulattamaan sen polttimon istukan ihan muutenkin, niin minä kyllä antaisin lyhyiden sammua kun pitkät syttyy. Niistä lyhyistä kun ei pitkien palaessa ole mitään hyötyä.
Comment
-
Kiitos Jukalle tiedosta. Vaihdoin lamput koska halusin xenonit ja kokeilin ensin yhtä h4bixenon kittiä ja lopputulos oli juuri niin huono kuin voi kuvitella. Ei kannata tuhlata rahoja semmosiin. Umpioiden puhdistuksella ja xenonsarjalla sai lyhyistä tosi hyvät, vielä kun pitkät muuttaa niin sitten. Jos Hannu olet vailla h4 umpioita niin mulla olis hyvät tarpeettomana.
Comment
-
Arto: No katsotaan jos joskus ehtisi puhdistamaan, että kääntyykö takki. Nyt ne on mulla kuitenkin sanotun mukaiset. Tietysti voi olla, että tässä näköä haittaa jo ikäkin ja kun joskus muinoin autosuunnistuksessa kilpaillessa valoja oli keulalla aika runsaasti, niin on tottunut liian hyviin.
Comment
-
Tässä vielä todettava, että omat oli myös lähinnä öljylamppu-luokkaa ennen puhdistusta. Linssit näytti vähän sameilta, muttei varsin p**silta. Puhdistuksen jälkeen ensimmäinen reaktio oli, että 'Hitto, tältäkö niiden pitäisi näyttää?'.
Eli puhdistuksesta on todella hyötyä.
Comment
Comment