Alkuperäinen kirjoittaja ToniH
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT:n alusta
Collapse
X
-
-
Joo, aika paljon liikenteessä autoja, joihin ei pysty säätämään takapään kulmia. Mudella ei ole vielä ollut rengaskulumaongelmia. Käsittääkseni vakiokorkuinen.
Mutta, mielenkiinnosta - voitko vinkata jonkun kauppiaan/saitin missä säädettäviä tukivarsia TT:lle niin ihmettelen niitä.
EDIT: puhutaanko siis ihan vaan tämmösistä camberin säätötangoista?: https://www.ebay.co.uk/itm/Fit-Audi-...EAAOSwNotd42ku
Tai vastaavat uretaanipuslilla: https://www.ebay.co.uk/itm/Arms-Camb...sAAOSwH61cE2zOViimeksi muokannut ToniH; 21.9.2020, 11:51.
Comment
-
Juurikin noista tangoista, itellä KW:n palikoina nuo, en nähnyt syytä, että miksi säästää juuri tuossa kohtaa
Comment
-
Yritin löytää näitä KW:n sivuilta, mutta en nyt löytänyt parempaa linkkiä: https://www.slamit.net/product/4390/...otion--quattro
Jotkut yrittää saada halvalla autosta "hyvän", mutta ilman näitä/vastaavia auto jää hieman vikuraksi ajaa nopeassa ajossa ja syö rengasta todella reippaasti.
Comment
-
Suunnitelmissa vm. 00 quattro tt audiin takaiskareiden vaihto.
Miten yläpää on kiinni, puretaanko kontin verhoilua ja sieltä kautta yläpään mutteri irti vai irtoaako yläpää renkaan puolelta sisälokasuojan takaa?
Comment
-
-
Jo aikaisenpia viestiketjuja tutkin, mutta ei avautunut, elikkä onko olemassa TUV hyväksyttyjä säädettäviä takatukivarsia audi tt mk1 :een, vai viilaillaanko alkuperäisistä holoja suuremmiksi että saa säätymään,vai jonkin sortin epäkeskopultteja käyttäen, powerflex tuo alustan melua sisään?
Comment
-
Itse olen todennut että jos camberia pitää korjata max 2 astetta, niin powerflexin epäkeskopuslat on tähän paras ratkaisu, melua ei noilla saa aikaan.
Muutaman merkin tukivarsiakin ollut ja kokemukset oli huonot, kerran meni pultti poikki ja kerran oli itsekseen pyörinyt auki kierrelukitteestakin huolimatta. Mutta ne on ainoa mahdollisuudet jos auto on tontissa ja camberia on todella paljon.
Comment
-
Täällä nyt vuoden aikana vaihdettu alustaan käytännössä kaikki. Ei vaihtunut etuiskarit eikä jouset. Taakse jäi vaihtamatta iskarit (ne vaihdettu pari 3 vuotta sitten)
Kovahan tuo ajaa. Mutta joku kolahtaa takana, kun ajaa terävään ja nopeaan koloon yms.
Ääni todella vaikea paikallistaa. Ei heilu pakoputki, ei puskuri, ei kontinpohja, kuuluu vaikka kaikki hilut perästä pois vararengasta myöten, kontti on tukevasti kiinni, muoveja hakannut ja testaillut kontista.
Voiko se kuulua iskarin yläpäästä, vaikkakin sitä käsin jo heiluttelin keväällä, kun alhaalta irti.
Ärsyttävä kolahdus..
Comment
-
Hämmentävä viesti, sanot että jouset vaihdettu. Edellisessä viestissä kerroit että alustaan on vuoden aikana vaihdettu kaikki, muttei iskareita eikä jousia.
Joka tapauksessa potentiaalisia kolahtajia ovat myös vakaaja/vakaajan puslat, jarrupalat ja jarruletku (jos osuu jarrkilpeen).
Comment
-
Niin, mulla niissä bilsteineissa oli joku sisäinen vika, päästivät molemmat terävämpään monttuun ajaessa sellaisen "knap" äänen. Muuten ne tuntuivat täysin toimivilta. Tätä vikaa itse silloin selvitellessä törmäsin netissä tapaukseen jossa iskarin yläpään kiinnityspultit olivat jääneet juuri sen verran löysälle että oli päässyt iskarin yläpään teräshela kulumaan soikeaksi, ja se oli siellä sitten kolissut.
Comment
-
Tyyny ylhäällä ok. Eikä edes uusi (tarvike) passaa ellei ala leikkomaan halkaisijaa pienemmäksi. Se myös 4mm paksumpi vrt alkuperänen. Iskari en käyttänyt irti, koska ärsyttävä. Heilutin ja vääntelin sitä alhaalta. Vaikutti ok.
Myös tuota alapäätä tutkin, jossa on metallinen aluslevy päällä, että pääsekö siinä tapin ympärillä koliseen. Se kuitenki ihan hyvässä kunnossa ja jousi istuu tiukasti paikoilleen. Niitä saisi marmorilta 65€ kpl
Comment
-
Kyllä tämä vag vastustaa.
Alkuperänen aluslevy on 1J0511155B
Tätä ei enää saa ja tässä levyssä tapissa on kierteet jolla se pysyy kiinni. Hyvä ettei hajonnut reikään, kun murjoin irti, kun en tiennyt.
Nykyään korvaava nro on
1J0511155D jossa ei ole kierrettä.
Ja tämä malli passaa useaan vaggilaiseen, muttei tähän tt suoraan vaikka pitäs. Säästö paskiaiset ettei tee kierremallia enään.
No tässä nyt joutuu soveltamaan ja koittaa tehdä kierteen uuteen osaan/tappiin.
Comment
Comment