Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 takajarrusatulan kiinnitys?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S2 takajarrusatulan kiinnitys?

    Sanokaas nopeesti et onko nuo minkälaisella pultilla kiinni?
    Koitin kuusiokoloja niin 8 tais olla liian iso ja 6 liian pien, seiskaa tietty ei ole missään...
    Sitten kuitenkin koitin kattoa tarkemmin niin näytti et ois tarvinnu jonkun missä on vähän enemmän kulmia, mutta ei sinne torxikaan oikeen menny vaikka toki niitäkään ei itsellä ole kuin 10 ja 8

    ..Niih niin tässä se idea että kun kaveri on juuri kaupungilla, niin se voisi tuoda mukanaan passelin kapistuksen millä sais auottua ne pultit
    Täällä jumalan selän takana ei ole kun räihnänen sale kauppa, sieltä ei oikeen kertakäyttöpartahöylää kummempia työkaluja löydä =)

    #2
    Taitaa olla nimenomaan se 7-koon kuuskolo. Ainakin A4 B5 on sillä. Harvinainen kapistus.

    Comment


    • #3
      Jees okei, no pistetääs yks sellanen tilaukseen :)
      Thänksit!

      Comment


        #4
        Muistikuva olisi että olisi 8. Putsaa kunnolla koikeile vielä varmuudeksi 8 ennen kuin kokeilet aukaista 7:lla.

        Edit: Coupessa onkin näköjään eri pultti.

        Comment


        • #5
          Diipadaa joo kasihan se sit lopulta olikin, vähän nylpätyt ja ruostuneet oli ne pultin kannat ni ei oikee tienny mikä sinne käy :D
          Mikähän siinä on ituna että edessä on normi pultit ja takana kuusiokolot, vähän tulee ooppeli ajat mieleen ku ascon pakosarja->pakoputki liitoksessa tais olla 6 pulttia ja tarvihti 5 eri avainta, yks oli vielä tuuma kokoja =)

          Hmm kysytäänpäs nyt sitten vielä tähän pötköön, et mikäs kun takajarrujen männät ei mee millään puristamalla takas vaikka ihan siistin näkönen on männän pinta ja ulos kyllä tulee polettaessa?
          Jotain tekstiä oli jossain et huonot/vanhat jarruletkut aiheuttas tällasen, toimis ns. takaiskuventtiilin tavoin ja siks ei pääsis palautuu vai kuinka?
          Onko tuommonen edes mahdollista?
          Sekin vähä mietitytti satulassa, kun ilmausruuvin aukas ni ei se mäntä siltikää menny sisään.. Tosin eipä sieltä kauheasti lillinkiä tullut ulos, mut vähän kuitenkin
          Ja toinen, kun en sen enempää jarrupolitiikkaa tunne tuolta, niin mikä meininki on sillä et mäntää pyörittämällä se liikkuu sisään ja ulos?
          Viimeksi muokannut Pexter; 22.10.2008, 22:40. Perustelu: tarrrkennusta...

          Comment


            #6
            Sitä mäntää pitää juurikin pyörittää puristettaessa sisäänpäin. Männässä on automaattinen käsijarrun säätö, joka toimii tuolla kierre mekanismilla. Voit laittaa vaikka vinkalla puristuksen ja pyörittää sopivalla avaimella.Esim. rälläkässä saattaa olla sopivalla etäisyydellä laikan vaihtotyökalun tapit.

            Comment


            • #7
              Jooh thänksit taas, enpäs ole moiseen aikasemmin törmännyt... uutta tekniikkaa uudessa autossa, verrattuna siis meikäläisen aikasempiin =)

              Tuosta pitiki sit alkaa vielä metsästelee tietoja lisää ja tässä sitä vielä pörrätää netissä, vaikka muutaman tunnin päästä pärähtää kello töihin taas..

              ..niin ja tuolla kyseisellä kapistuksella sitä pyörittelin, ihan näppärää =)

              Comment


                #8
                Tarvikeliikkeestä löytyy tuohon myös työkalu alle 10 eurolla.

                Comment

                Working...
                X