Pystyykö vaihtamaan pelkästään yläkautta? Ei kiihottaisi ajatus koko tolpan irroituksesta. Jousilautanenhan jää iskaritornin alapuolelle. Ja jos pystyy, niin säädöt ainakin ileisesti menevät päin metsähallitusta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C4 - Etu iskunvaimentimien laakeroinnin vaihto eteen
Collapse
X
-
C4 - Etu iskunvaimentimien laakeroinnin vaihto eteen
Viimeksi muokannut Veijo Esso; 22.10.2008, 11:14.Avainsanat: Ei mitään
-
Kyllä se täytyy tolppa ottaa pois, jousipuristimilla painaa jousta kasaan, vetää mutteri auki männän varren päästä, vanha laakeri pois, uusi tilalle ja päin vastoin kasaan.
Ja ei tarvii edes kulmia uudestaan säätää kun otat raidetangon kartiostaan irti jos suostuu helpolla ehjänä irtoamaan ja ei koske niihin muttereihin konehuoneessa mistä camber säädetään.
Sanoisinko että puolituntia per puoli siitä kun napapultit auki, auto ylös ja eturenkaat pois edellyttäen tietenkin että kaikki aukeaa helpolla ja homma on hallinnassa!
Comment