Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

GTS alustat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • GTS alustat

    Itsellä on 1996 A4 1.8T quattro
    Onko kellään kokemusta noista ns. halpis alustoista? GTS, supersport FK jne jne.
    Harkitsen tuota GTS alustaa. Siinä olisi K.A.W jouset ja kybin iskarit joita GTS on jotenkin muokannut.
    Edellisessä autossa oli K.A.W jouset ja en voi mitenkään haukkua. Noista iskareista haluaisin tietoa jos jollain on?

  • #2
    Itsekin olen noita GTSiä katsellut TT:hen kun auto on jo mallia -99, vähän hirvittää vaihtaa vain jouset... voipi nuo orkkis iskarit olla aika loppusuoralla ;)

    Kovasti kiinnostaisi jos jollakin on kokemuksia GTS:stä, hinta kun ei päätä huimaa...

    Comment


    • #3
      Ei liity suoranaisesti Audiin mutta GTS alustoihin kyllä. Kaverilla on V6 farkkumondeossa GTS:n alustasetti ja se vaikuttaa kyllä todella pätevältä. Edullinen ja oikeasti hyvä setti kiinteellä madalluksella. Voin kysellä tarkempia tietoja noista iskareista jos haluat.

      Comment


        #4
        Itsellä oli GTS alusta pikkuvolvossa (V40 T4) joka oli kiinteä -40/-30mm.

        En ainakaan moittimaan pääse, ei ollut pintakova ja madallus oli luvatun oloinen. Myös pikkuvolvoille tyypillinen "keuliminen" loppui.

        Mielestäni on hinta-laatu suhteeltaan hyvä. Omani tilasin varaosavarasto nimisestä puljusta, ja toimitus tuli ajallaan.

        Comment


        • #5
          Jep, varaosavarastosta/tuningstudiosta noita saa varsin edullisesti. Ei ole yhtään sen kalliimpi kuin, että jos tilaisi Saksasta ja maksaisi rahdit päälle...

          TTQ:n coiloverit 575? rahteineen ja kiinteä sarja 499?. On ton coiloverin hinta sen verran lähellä kiinteää, että vaaka näyttää kallistuvan coiloverien puolelle...

          ... vielä kun löytäisi jonkun puljun joka tekisi asennuksen kohtuu hintaan...

          Comment


          • #6
            No onko käyttökokemuksia sarjoista. Kiinnostaa kovasti käyttäjien kommentit?

            Comment


            • #7
              Juu mulla on ja ei oikeen positiivisia...
              Ostin edelliseen b6 a4 kiinteästi madaltavan gts alustan etuiskarit oli sököt ja sit tili uudet takuuseen ylläri ylläri nekin oli sököt.
              kuulemma ollut tehtaalla "ongelmia" iskareiden valmistuksessa juu sillon loppu mielenkiinto ootella kolmansia iskareita.
              weitecin satsin laitoin ja oli todella jämäkkä normi ajoon ja ei liian kova.
              Sit kun vaihdoin ton weitecin satsin tutkin takaiskareita(gts) niin alkuperäiset 120tkm iskaritkin tuntu jämäkemmiltä, lörähti pohjaan yhdellä kädellä kevyesti painamalla.
              Ei kannata ostaa halpaa se on taas koettu kantapään kautta.
              Mut tää oli minun kokemus, voi olla minun huonoo tuuriakin tää.

              Comment


              • #8
                kaverilla on kans tuo gts:n 40mm madaltavat jouset bemarissa alla ja eipä se kyllä hirveesti vakioalustasta pudonnut. Ja tässä vain pelkät jouset, tiiä sitte kuinka paljon enemmän se olis lyhempien iskareitten kanssa pudonnut, muuten kyllä ihan jämäkkä mutta semmonen pinta pehmyt ajettava.

                Comment


                • #9
                  c4 etuveto 2,5tdi avanttiin gts:än sarjan kanssa ei mitään ongelmia. Eli voin suositella.

                  Comment


                  • #10
                    Hmm, tuossa tutkailin noita GTS iskareita tuohon profiilin koppiin, mutta osaako joku kertoa eroa GTS Sport ja GTS Basic mallien välillä (muuta kuin hinta)? Molemmat näkyy sopivan noille -40mm jousille, ainakin kauppiaan sivujen mukaan.

                    Toinen asia, mitä en kyennyt heti tässä koneella istuessa löytämään, on akselipainot ko. autolle?

                    Comment


                    • #11
                      Mulla on kyseinen (GTS)sarja asenettu b5 1.8tsq -00 avant. vuoden ollu jo käytös. hyvä ajaa vakio alustan verrattuna. ei oo kokemuksia muista alustoista kun toi on mun ensimmäinen. sarja maksoi 650? madallus 45mm kiinteä. iskurit on mallia kyb ja jouseista en tiedä.

                      eroa GTS Sport ja GTS Basic voi olla iskureissa kun sarja on räätälöity, eli eri valmistajien osia on yhdistetty.

                      Comment

                      Working...
                      X