Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3:een alustasarjaa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S3:een alustasarjaa?

No nii huomasinpa tuossa eilettäin että toinen jousi oli takaa poikki ja nyt pitäis alkaa laittamaan joko jouset uuteen iskuun tai sit koko alustasarja kun sellainenki tuli auton mukana! Elikäs tuollainen Konin jäykkyys/korkeussäädettävän coil-over sarja mallia 1150-5057 löytyis paketista käyttämättömänä. Kysymys kuuluukin että onko tuo minkälainen sarja? Onko liian jäykkä/tuleeko autosta kivireki jos tuon sarjan laittaa? Auto kun on kuitenkin tarkoitus pitää täysin käyttöautona eikä minään ratakilpurina, eli ajetaan väliin vähän huonompi kuntoisillakin teillä. Tämän hetken kesärenkaat on 235/35/19" ja juuri renkaidenkin takia mietin että onko tuo kuitenkin turhan jämäkkä sarja alle?

Konista mitää tietämättä voin sanoa että laita ainakin pari tuumaa pienemmät valssit alle (ellei sun jarrut vaadi niin paljoa tilaa) niin on aivan varmana mukavampaa menoa. tollasissa kumeissa ei mitään joustoa ole. itellä oli a3:ssa kw:n säädettävä ja 225/45/17 kumit eli aivan tarpeeksi jämäkkää menoa oli ellei jopa liian. saattoi tosin johtua pelkästä alustastakin mutta silti en kadu sitä yhdistelmää...

Comment

No se on kai ihan maku asia. Minulla on 235/35/19" kesärenkaat alla ja bilsteinin pss9 säädettävä alustasarja alla mun autossa ja mun mielestä se sopii ihan hyvin jokapäiväseen käyttöön. Siis eihän se ole mikään vakio alusta, vaan kyllä se on reilusti kovempi mutta ei minun mielestä liian kova. Isoin vaikutus oli kun vaihdoin vakio 17" renkaista 19".

Comment

Joo renkaillahan siinä varmasti suuri merkitys onkin... Mut nyt vaa haluttais tietää että kuinka kaamea kivireki tuosta tulis tuolla alustalla.. Väliin nytki tuntuu jo tuolla nykyisellä alustalla kun on nuo renkaat että ei paljoa joustoa ole :D Mites sit jos tuon konin laittais paikalleen niin raapiiko renkaat kaariin noilla renkailla?? Nykyisellä ei ainakaan ole ottanut missään vaiheessa.

Comment

No se kai riippuu vanteesta et miten paljon ulospäin ne tulevat... Ei ainakaan ota mun renkaat kiinni vaikka auto on laskettu melkein niin paljon kun vaan pystyy sillä bilsteinin sarjalla..

Comment

No mitä muuta kannattaa vaihtaa jos tuon alustasarjan alkaa laittamaan alle?? Säädettäviä koiranluita, tukivarsia?? Mistä näitä löytyy ja kuinka paljon kustantaa?

Comment

Minkä verran sulla on findus sitä sit laskettu?
              Eli tasan tarkkaan tällainen sarja kyseessä http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4029617
              Näyttää noi takajouset olevan sen verran matalaa mallia että voiko ne vaihtaa johonkin korkeampi mallisiin? Voiko esim vakiojouset jättää paikoilleen vai löytyykö konilta mitään korkeampia jousia. Netin mukaan 30-45mm laskee ja taakse ei kyllä ole mitään korkeus/jäykkyys säätöä. Ja yhden kierroksen oli vakiojouset noita jousia pidemmät. Epäilen vaan että ei sovi nuo kesärenkaat pyörimään takana jos noin paljon madaltuu.

Comment

Working...
              X