Terve!
Tuli taas palattua TT kantaan muutaman vuoden tauon jälkeen...
Auto tuli Tukholmasta RFC Importsin Stefanin kautta.
Auto on ollut vain kesäkäytössä, kilometrejä on mittarissa 75.000, vuosimalli on '99 ja se on mallia TTCQ 225hp.
Autossa on "korotettu" vakioalusta, joen madallus olisi aiheellinen.
Tarkoitus on hommata H&R -25mm jousisarja.
Kysymys kuuluu onko riskejä vaihtaa vain jousia eikä myös iskareita, tässä vaiheessa kun auto on jo 9v. vanha, mutta mittarissa on vasta 75k?
Sitten noi spacerit. Nehän eivät taida olla laillisia Suomessa vaikka olisi mikä TÜV lappu mukana... Niistäkin olen katsonut H&R:n tuotteita. Kysymys kuuluu: kumpi on fiksumpi vaihtoehto DR, jossa orkkis pultit korvataan pidemmillä vai RDA, jossa spaceri tulee pulteilla kiinni akseliin ja vanne edelleen kiinni orkkis pulteilla?
Ja sitten vielä, onko suosituksia kustannustehokkaasta asennuspaikasta, joka asentaisi jousisarjan, kun kamat on omasta takaa (vehkeet maksaa eBayssa noin puolet Suomi-hinnoista...)
Tuli taas palattua TT kantaan muutaman vuoden tauon jälkeen...
Auto tuli Tukholmasta RFC Importsin Stefanin kautta.
Auto on ollut vain kesäkäytössä, kilometrejä on mittarissa 75.000, vuosimalli on '99 ja se on mallia TTCQ 225hp.
Autossa on "korotettu" vakioalusta, joen madallus olisi aiheellinen.
Tarkoitus on hommata H&R -25mm jousisarja.
Kysymys kuuluu onko riskejä vaihtaa vain jousia eikä myös iskareita, tässä vaiheessa kun auto on jo 9v. vanha, mutta mittarissa on vasta 75k?
Sitten noi spacerit. Nehän eivät taida olla laillisia Suomessa vaikka olisi mikä TÜV lappu mukana... Niistäkin olen katsonut H&R:n tuotteita. Kysymys kuuluu: kumpi on fiksumpi vaihtoehto DR, jossa orkkis pultit korvataan pidemmillä vai RDA, jossa spaceri tulee pulteilla kiinni akseliin ja vanne edelleen kiinni orkkis pulteilla?
Ja sitten vielä, onko suosituksia kustannustehokkaasta asennuspaikasta, joka asentaisi jousisarjan, kun kamat on omasta takaa (vehkeet maksaa eBayssa noin puolet Suomi-hinnoista...)
Comment