Pähkäilen tässä kummat sportti-iskarit tahtoisin käyttöautoon (ocu1 4x4). Samat iskarit käy myös otsikon vehkeisiin. Koni tarjoaa TT-malleihin eri pamppuja ainakin taakse. Liekö kevyempi.
Onko kokemuksia Bilsteineistä ko. autoissa?
S2:ssa mulla moiset on, mutta ne on ainakin niin jäykät etten käyttöautoon halua. Kaverilla taas Konit S2:ssa ja ne on huomattavasti mukavammat.
Kaikki octavia1 4x4 on huonon tien alustalla tehtaalta. Yllättäen ei toimi erityisen hyvin H&R jousien kanssa. Putosi muuten mittaamalla 50mm eikä ole vielä mitenkään matala :)
Ostin taakse jopa Bora/G4 4-motion sporttialustan originaalit, mutta eipä nekään kyllä miellytä.
Jos joku tuollaisia kaipaa niin pari tuhatta km ajetut lähtee halvalla.
Onko kokemuksia Bilsteineistä ko. autoissa?
S2:ssa mulla moiset on, mutta ne on ainakin niin jäykät etten käyttöautoon halua. Kaverilla taas Konit S2:ssa ja ne on huomattavasti mukavammat.
Kaikki octavia1 4x4 on huonon tien alustalla tehtaalta. Yllättäen ei toimi erityisen hyvin H&R jousien kanssa. Putosi muuten mittaamalla 50mm eikä ole vielä mitenkään matala :)
Ostin taakse jopa Bora/G4 4-motion sporttialustan originaalit, mutta eipä nekään kyllä miellytä.
Jos joku tuollaisia kaipaa niin pari tuhatta km ajetut lähtee halvalla.