Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Meneekö 19" vanne s4 audiin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Meneekö 19" vanne s4 audiin?

Eli mahtuuko vm98-> olevaan audi s4:een 9.5"/19" et35 ja renkaina 235-35-19 kyseiseen autoon. Ja tarkoituksena on laittaa audiin myös eibachin -20mm madaltavat joudet. Tuollaisista vanteista olen tekemässä kauppaa mut ei uskalla ostaa ennen kuin kysyn täältä et mahtuuko ne sinne ilman kikkailua jne..

Riippuu vanteen mallista. Mikä vanne kyseessä?

Edessä tekee tiukkaa tuolla leveydellä, eikä takanakaan liikaa tilaa ole. Paremmin kuitenkin mahtuu taakse tuo 9,5" leveä kuin eteen.

Comment

Eiköhän tästä ja tästä löydy vastaus.

Ensi kerralla hakua käyttöön.

Comment

aika tiukille kyllä menee! mulla oli hetken omassa b5 sedan quattrossa 8,5x20 ja 225/30 renkaat ET35 ja takana tukivarsi oli todellä lähellä... muutaman kerran raapas etukaareenkiin.

ja tuo 235/35/19 on laskelmien mukaan vielä isompi

Comment

mulla madallus 35mm ja 19 235/35 pallot. Muita tietoja ei ole.

Ihan hyvin mahtuu kunhan on tarkkana hitaassa vauhdissa kovassa käännöksessä ettei tule isoa kuoppaa.

Comment

Tuo vanteen leveys teettää ongelmia, enkä usko tuon paketin mahtuvan hyvin. 8" (tai 8.5") ET35 225/235 renkaalla on "normikoko", millä voi vielä ajella ilman ongelmia ja patentteja. Halkaisijan puolesta se menee kyllä.

Comment

katso okkimin kotisivulta mallia miten tuollaiset ongelmat ratkaistaan =D

Comment

Sanon että ei mene, ei menisi ainakaan minun autoon (ulkonäön puolesta). Tulee auttamatta ainakin edessä kaarista liikaa ulos, vanteen leveydessä on tuolla ET35:llä juuri tuo ratkaiseva 1 - 1½" liikaa.

Comment

Itel 235/35/19 hyvin mennään.

Comment

mulla asa ar1 19"8.5" et35 235/35 kumhon kumilla ja takana oli ainakin tosi lähellä tukivarsi systeemiä auto 01 b5 1.8tq.. 99 passatissa oli 19" otzin mitot 8.5" et 45 edessä niin sitten sai vasta tolla et:llä kunnolla tonttiin ettei raapinut kaariin.. mielestäni a4:ssa ja passatissa aika saman verran tilaa edessä... joten en usko et mahtuu tai mahtuu mut on sitten hiivittävä kaikissa käännöksissä..

Comment

8.5tuumanen superleggera ET35 (muistaakseni) ja 235/35 kumhok31 mulla ilman ongelmia.

Comment

Meneehän noi 7-8,5" leveet tonne ihan heittämällä, mutta nyt kysytäänkin tota 9,5x19" vannetta. Muut mitat ei juuri vastaa alkuperäiseen kysymykseen.

Comment

Working...
                        X