200:sen (200tq -89) ratti jäi hammastangon tiivistyksen jälkeen puoli pykälää vinoon. Sitä ei siis saa suoristettua säätämällä rattia.
En oikein muuta keksi kuin, että kasaamisen yhteydessä rattaat ovat pyörähtäneet paikoilleen hieman "eri jaolla". Mutta onko tuo ylipäänsä mahdollista vai meneekö hammastanko-rattiakseli -yhdistelmä aina samaan jakoon riippumatta siitä, missä asennossa rattaat alunperin työntää paikoilleen.
Ohjausvaihteen ja rattiakselin liitoksen boorit ovat ratin booreja tiheämmät, mutta mielestäni rattiakselia ei saa kiinni kuin yhdessä asennossa lukituspultin uran takia.
Lähdenkö vain säätämään suoraksi raidetangoista vai tuleeko mieleen, pitäisikö jotain ensin tarkastaa? Ulommat raidetangon päät vaihdan jokatapauksessa, joten siinä mielessä säätö ei haittaa.
Ennen hammastangon vaihtoa ratti oli suora ja nelipyörämittauskin vastikää tehty.
En oikein muuta keksi kuin, että kasaamisen yhteydessä rattaat ovat pyörähtäneet paikoilleen hieman "eri jaolla". Mutta onko tuo ylipäänsä mahdollista vai meneekö hammastanko-rattiakseli -yhdistelmä aina samaan jakoon riippumatta siitä, missä asennossa rattaat alunperin työntää paikoilleen.
Ohjausvaihteen ja rattiakselin liitoksen boorit ovat ratin booreja tiheämmät, mutta mielestäni rattiakselia ei saa kiinni kuin yhdessä asennossa lukituspultin uran takia.
Lähdenkö vain säätämään suoraksi raidetangoista vai tuleeko mieleen, pitäisikö jotain ensin tarkastaa? Ulommat raidetangon päät vaihdan jokatapauksessa, joten siinä mielessä säätö ei haittaa.
Ennen hammastangon vaihtoa ratti oli suora ja nelipyörämittauskin vastikää tehty.
Comment