tuli laitettua aidot rs8 vanteet alle,mut perkele jä korkeeks.olisko jotain kivoja alusta ehdotuksia,paljon tipuuttas ja millä sarjalla,pitäs pystyy talvellakin ajelemaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C5 alusta
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
1) Miten on, vaikuttaako tuollainen 30mm madallus etupään tukivarsien kulumista edistävästi? Olettaen, että ajotyyli on maltillinen kaupunkinopeuksissa.
2) Mikäli kokemuksia löytyy lisää Eibachin Pro-systemistä/Koni-iskareista tms. hiukan tiukemmista alustapäivityksistä, niin niitä otetaan vastaan.
Comment
-
Varmaan vaikea kertoa mitään faktaa noista tukivarsihommista.
Meillä C5 oli n. 90tkm ajettu kun siihen laitettiin 30mm madallus, alkuperäiset tukivarret ja iskarit.
146tkm ajettuna auto myytiin pois n. 4kk viimeisen katsastuksen jälkeen. Vielä oli alkuperäiset tukivarret ja iskarit.
Raidetangon päät oli kahdesti vaihdettu ja koiranluut kerran.
Raidetangon päätkin meni sen takia kun eivät lähteneet kulmien säädössä ilman rikkomista auki ja sinne laitettiin jotkut italialaiset, mitkä oli sitten äkkiä vaihtokunnossa.
Comment
-
Ton albumin kun kohnaat läpi, niin löytyy muutama kuva. Vanteet on 18".
http://picasaweb.google.com/aki.rantala/A6
Comment
-
Kiitoksia kuvista. Itse asiassa mulla tuossa on alla Supersportin säädettävä alusta ,mutta en oikeen tykkää muusta kuin mataluudesta. ikävän pinta kova minun makuun. Ajatuksena olis löytää mukava alusta ,mutta auto ei silti näyttäis korkealta.Voihan se olla ettei sellaista ole olemassakaan
Comment
-
Olisiko kellään kuvaa, miltä A6 näyttää tehtaan sporttialustalla (-20mm) tai Eibachin alustalla (-30mm) ja hiukan "normaalimmilla" rengaskoolla (16-17")?
Omassa kiesissä tekisi mieli laskea lähinnä optisista syistä tuota keulaa ja hiukan tukevoittaa alustaa. Tuohon tukevoittamiseen riittäisivät todennäköisesti pelkät hyvät sportti-iskarit mutta tuon keulan saaminen menevämmän näköiseksi on vaikeampaa. En haluaisi laskea autoa yli 30mm (mieluiten vain 20mm keulasta) eli ovatko nuo tehtaan kalliit (n.400e) sporttijouset ainoa vaihtoehto? Ja jääkö niillä tuo perä edelleen takakenoon? Entäs jos laittaisi nuo tehtaan sporttijouset vain eteen ja vaihtaisi kaikki iskarit esim. Konin FSD-malliin, menisikö auton ajettavuus epäbalanssiin?Viimeksi muokannut Cor Major; 5.10.2008, 18:07.
Comment
-
Itse itselleni vastaten. Ei mahdu vaan tulee kymmenisen milliä liian ulos. Vaihtoehdot ovat sorvaus tai vanteiden vaihto. Mitä todennäköisimmin valitsen jälkimmäisen. Tuosta saa joku rs-audiin erilaiset vanteet.
http://www.nettivaraosa.com/700275
Comment
-
Musta väri pienentää, sen huomasin heti kun nuo oli maalattu. Ulkonäkö noissa on ainakin minun mielestä täysi kymppi, mutta ei innosta yhtään käyttää noita sorvissa. Ja toisaalta minulla on vielä 3kpl 8" leveitä (pari hopeaa ja musta) ylimääräisenä, joten ne saattavat löytää tiensä audin alle kunhan yksi kasi vain löytyy jostakin.
Comment
-
Tästäkin on näköjään kaksi topiccia. Suljen tämän ja jatketaa tuohon toiseen.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=54124
Comment
Comment