Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuuluuko varapyöränkotelossa olla aukko?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kuuluuko varapyöränkotelossa olla aukko?

Tutkaisin vararenkaan kuntoa ja samalla huomasin, että siellä kotelossa on pohjassa pyöreä siisti reikä? Kuuluisiko siinä olla tulppa, vai onko tarkoituksella jätetty auki?

Eikohän siinä reiässä kuulu olla kumitulppa.

Comment

Näin juurii. Reiässä kuuluisi olla sellainen normaali kuminen koritulppa.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
        Näin juurii. Reiässä kuuluisi olla sellainen normaali kuminen koritulppa.
        Miksi sinne sitten on se reikä tehty jos sen pitää olla aina tulpattuna? Vai onko se sitä varten että saa tilapäisesti tai vahingossa konttiin ilmaantuneet nesteet valutettua helposti pois?

Comment

Juurikin tuota varten. Vesi ja kura näet tulee myös samasta reiästä sisään kuin pääsee ulos.

Comment

Eli onkohan tuossa sellainen ideologia, että jos joutuu vararengasta käyttämään, niin sen voi kosteana pukata takaisin koteloonsa...

Comment

Mulla ainakin on siinä kierteillä oleva reikä ja siihen tulee semmonen ihme juttu, joka kierretää reiästä sisään, joka pidättää vararenkaan paikallansa. Jos nyt kyse on reiästä, joka sijaitsee varapyöräkotelon keskellä???

Otan kuvan kun kerkiän (huomenna kai)!!

Comment

Nuita reikiä autojen pohjassa on ollut kautta aikain, samanlaisia löytyy joka merkin varapyörähudlaarista sekä jalkatiloista. Olen itse aina ajatellut reikien liittyvän tuotannossa esim. pohjamaalin poistoon korin sisältä upotusmaalauksen jälkeen..

Comment

Mulla ainakin on siinä kierteillä oleva reikä ja siihen tulee semmonen ihme juttu, joka kierretää reiästä sisään, joka pidättää vararenkaan paikallansa. Jos nyt kyse on reiästä, joka sijaitsee varapyöräkotelon keskellä???

Otan kuvan kun kerkiän (huomenna kai)!!
                  Jeps, tuo on se reikä johon ruuvataan se muoviholkki kiinni, joka pitää renkaan paikoillaan.
                  Tarkoitan halkaisijaltaan n. 15mm reikää tuon kohdan yläpuolella. Mutta siihen ilmeisesti kuuluu se kumitulppa. Pitää käydä ostamassa.

Comment

Working...
                  X