Etualatukivarren olisin vaihtanut tuohon A6 C4:seen, mutta sen vaihtamiseksi pitäisi saada vakaajairti.
Minkälaisella avaimella olette onnistuneet irrottamaan ne vakaajan keskikiinnikkeiden takimmaiset pultit, kun pultin päät ovat siellä helkkarin syvällä? Etummaiset sain ihan tavan hylsyllä ja räikällä, mutta takimmaisien kohdalla tuntuu ettei räikän kanssa ole tilaa ja hylsyn pitäisi olla sopivan mittainen.
Onko vakaaja silloin "lepotilassa" kun auto on omilla pyörillään vai onko siinä yhtään jännitystä? Ajattelin vain että saahan sen myös takaisin helposti samassa asennossa? Voiko tuota muuten ajaa ilman vakaajaa? (Äkkiseltään tuntuisi kyllä että se on aika oleellinen osa tuota tuentaa).
Loppukommentiksi vielä, että on se ihanaa rassata näitä vehkeitä parkkipaikalla taivasalla ja välillä käydä kyselemässä naapureilta minkäslaisia avaimia heiltä löytyy... Varmuuden vuoksi, onneksi huomiseksi on varattu kyllä huoltoonkin aika : )
Minkälaisella avaimella olette onnistuneet irrottamaan ne vakaajan keskikiinnikkeiden takimmaiset pultit, kun pultin päät ovat siellä helkkarin syvällä? Etummaiset sain ihan tavan hylsyllä ja räikällä, mutta takimmaisien kohdalla tuntuu ettei räikän kanssa ole tilaa ja hylsyn pitäisi olla sopivan mittainen.
Onko vakaaja silloin "lepotilassa" kun auto on omilla pyörillään vai onko siinä yhtään jännitystä? Ajattelin vain että saahan sen myös takaisin helposti samassa asennossa? Voiko tuota muuten ajaa ilman vakaajaa? (Äkkiseltään tuntuisi kyllä että se on aika oleellinen osa tuota tuentaa).
Loppukommentiksi vielä, että on se ihanaa rassata näitä vehkeitä parkkipaikalla taivasalla ja välillä käydä kyselemässä naapureilta minkäslaisia avaimia heiltä löytyy... Varmuuden vuoksi, onneksi huomiseksi on varattu kyllä huoltoonkin aika : )
Comment