Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4-92 UFOT

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Kyllä ne mahtuu 16" vanteen sisäänkin, jos vaan puolat on niissäkin ulkona.

    Comment


    • #32
      nyt on vaihdettu jarrupalat. olihan homma ku ei aluks tienny yhtää miten otetaa pois....

      mietityttää vaan, kun vielä palaa toi palojen varoitusvalo. mistä se voi johtua? moelmmin puolin eteen laitettu siis uudet palat. ne johdot laitoin kiinni, toinen oli vaan yllättävän löysä. antaako varotusvaloa jos piuha irti? vai onko joku muu vialla? vai kenties pitääkö valo nollata jotenkin?

      Comment


      • #33
        Siellä voi olla johtovika. Virtapiiri avoinna antaa hälytyksen.

        Comment


        • #34
          onko sit muita mahdollisuuksia kun toi johtovika? pitää kohtapuolin mennä kattelee jos on johto irti...

          Comment


          • #35
            Johto irti tai murtunut poikki. Mittariston alun alkaen huonot juotokset aiheuttaa myös turhia hälyjä.

            Comment


            • #36
              juuh... no pitää mennä tarkastaa jos olis johto irti... nyt en musita että pitääkö taas purkaa niin paljon että levy irti vai riittääkö pelkkä rengas jos sinne välii pääsee kurkkimaa...

              Comment


                #37
                onko sit muita mahdollisuuksia kun toi johtovika?
                On muitakin vikamahdollisuuksia, mutta kerro ensin, onko jarrujen varoitusvalo keltainen vai punainen?

                Comment


                • #38
                  Keltaisena palaa tuo valo. Alkoi palaa paripäivää sitten ja kun uudwt palat oli valmiina niin ajattelin vaihtaa. Vanhoissa paloissa oli 6-7mm kulutuspintaa vielä jäljellä. No vaihoin kuitenki. Ei palaminen loppunu. Oon nyt 2 kertaa avannu jarrut vaihdon jälkee ja putsannu johtoja jne... Muttei löydy syytä.. Voisko olla anturivika? Kun oli vanhoissaki pintaa. Noin viikko sitte paloi satunnaisesti sama valo, nyt aina kun on virrat päällä... Sulakkeet katoin siitä kojelaudan kulmasta ja kaikki ehjiä. Levyt vaihdettu hiljattain ennen ku tuli audi itselle....

                  Comment


                    #39
                    Eiköhän siltä jommasta kummasta pyöränkotelosta ole piuha poikki. Toki voi olla mittariston päästäkin juotos murtunut.

                    Kyseessä siis yksinkertainen järjestelmä, jossa piuha mittaristosta kiertää palojen kautta maihin. Jos poikki jostain kohtaa, niin sytyttää valon.

                    Comment


                    • #40
                      Jos ei vanhoissa paloissa vielä karvat näkyny niin johtovika mitä ilmeisemmin.
                      Johtoa tutkimaan vaan. Vika ei välttämättä ole palojen liitoskohdassa.

                      Comment


                        #41
                        Minäkin veikkaisin, että piuha poikki jommasta kummasta puolesta. Toi valohan syttyy, kun virtapiiri katkeaa.

                        Jos en nyt väärin muista, niin keltainen merkkivalo tulee kait vain palavaroittimesta tai kässärista. Punainen merkkivalo taasen indikoi vakavammasta viasta.

                        Comment


                          #42
                          Lahtinen: Sulle tulee siis ne B5 Ässän jarrut? Jos tuossa kuvassa (niinkuin näyttää) on vanhat RS4 replica-vanteet, niin ei mene noiden satuloiden kanssa ainakaan 16-tuumaisena. Kokeiltu on. Ja taisi olla niin, että kokeilin myös appiukon 17-tuumaisia myöskin huonolla menestyksellä. Jos ilman spacereita haluaa laittaa.

                          Comment


                          • #43
                            Oli molempien palojen päästä johto kulunut niin että kumi oli hinkkaantunut pois ja johto oli paljaana. Ei kuitenkaan poikki. Mistä sais uutta johtoa? Ei viittis heti ainakaan audilta kysellä. Tänää kun töihin ajoin niin vasta puolessa matkassa alkoi palaa valo. Eli noin 15km ajon jälkeen...

                            Comment


                            • #44
                              Hannu : Joo juurikin ne S4 B5 jarrut olis tarkotus istuttaa... ostinki jo ne täältä foorumilta.

                              Kai nuo on jotku Replicat... 18 tuumaset on nuo... joo ei viittis mitään speisereitä alkaa laittamaan ku 8,5 tuumaset on nuo vanteet ni meinaa jo nyt olla vähä turhanki pihalla, ainaki mun mielestä.

                              Comment


                              • #45
                                Doddiih..., viikonlopun aikaan ois tarkoitus alotella kyseistä S4 B5 jarrupäivitys projektia. Onkohan näin etukäteen kysyttäessä tulossa jotain selviä ongelmatapauksia joihin kannattaa varautua ja mitä kannattaa ottaa huomioon?? Ja jos jollakulla joka on tämän aiemmin tehnyt sattuu olemaan jonkinlaisia projektia kuvia eri vaiheista niin tänne niitä saa kyllä laittaa neuvoksi.

                                Comment


                                  #46
                                  Edellisessä urssissa taisi olla vastaavat jarrut ujutettu ufojen tilalle. Muistelisin niin, että tolpasta poralla kierteet pois (B5 S4:n jarruissa kierteet ovat satulan kannakkeessa) ja rälläkällä navan ulkokehästä tavaraa pois, että levy mahtuu paikoilleen. Tämä siis kun laitetaan pre-faceliftin jarruja urssiin. En tiedä paljonko faceliftin jarrut sitten eroavat mutta jonkin verran ainakin.

                                  Itse en tätä muutostyötä siis tehnyt vaan se oli jo tehty kun ostin auton. Nuo asiat on sitten itse huomattu kun jarruja on purettu ja ihmetelty..

                                  Comment


                                    #47
                                    Simo, katteles tämä threadi läpi. Viesti 36 on sanallista selitystä omasta projektista ja viesti 37 sisältää linkin takaa muutaman kuvan.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Jarruletkut kävivät sen 1cm liian lyhyeksi. Onkos ne b5 s4:n letkut pitempiä kuin b5 a4:n? Äkkiä vaan näytti että a4 letkut on ainakin saman mittaiset kuin nykyisetkin. Elikkäs mikä olisi järkevä ratkaisu?

                                      Comment


                                        #49
                                        No ne B5 S4:n letkut.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Jarruletkuista vinkkiä

                                          http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44185

                                          Comment


                                          • #51
                                            Ei shaakeli, tuon viimeisimmän linkin ku oisin tarpeeksi ajoissa nähny ni oisin säästyny MELOKOISELTA vaivalta.

                                            Nyt kävi niin että varaosaliikkeestä löydettiin sopivan mittainen letku mutta päät olivat väärät joten ne vaihtoon... ääääh....

                                            Olikohan vielä kenties muistissa millaisesta passatista?

                                            Laakkoselle ku soitin ja kysyin S4 B5 letkuja niin väittivät sieltä että ovat samat kuin A4 eli ei tarpeeksi pitkät.. aikas omituista...

                                            Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??

                                            Comment


                                            • #52
                                              Ei shaakeli, tuon viimeisimmän linkin ku oisin tarpeeksi ajoissa nähny ni oisin säästyny MELOKOISELTA vaivalta.

                                              Nyt kävi niin että varaosaliikkeestä löydettiin sopivan mittainen letku mutta päät olivat väärät joten ne vaihtoon... ääääh....

                                              Olikohan vielä kenties muistissa millaisesta passatista?

                                              Laakkoselle ku soitin ja kysyin S4 B5 letkuja niin väittivät sieltä että ovat samat kuin A4 eli ei tarpeeksi pitkät.. aikas omituista...

                                              Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??
                                              Oppia ikä kaikki :)

                                              Onko sulla nivomat, eli tason säätö iskari? Jos on, niin maksavat hävyttömän paljon -- kyse siis takaiskareista.

                                              Comment


                                                #53
                                                Kysytäänpä vielä ihan varmuuden vuoksi.. onko satuloissa pätkä jarruputkea mukana vai yritätkö saada suoraan jarruletkun satulaan kiinni? Pätkä jarruputkea pitäisi nimittäin olla, muutoin jää varmasti lyhyeksi.

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Mulla tuli satulat ilman putkea, se tehtiin itse. Putken pituudella ei mielestäni ole juurikaan merkitystä letkun tarvittavaan pituuteen. Ja kyllä mun ostamat B5 ässän letkut oli reilun sentin pidemmät kuin urssin omat. Perusnelkun letkuista en tiedä.

                                                  Osaakos joku muuten sanoa onko B5 S4 satuloissa männät erikokoiset vai ei? Perhealbumi ei kertonut ainakaan mulle.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Minusta ne on samankokoiset.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??
                                                      Itellä maksoi Bilsteinin B8 sprintit V8:iin 570e kierros (modificarsilta). Edessähän se iskaripatruuna sujautetaan sinne iskaritolpan sisään ja kiristetään kiinni. Paitsi jos sulla on takana jotain spesiaali tasonsäätöjuttuja, niin niiden hinnoista en osaa sanoa...

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Jou, nyt o jarrut vaihettu. Kyllä parani aika lailla tuo poljintuntuma,.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          ot, mutta uutta en viitsi aloittaa kun jokseenkin asiaan liittyy... eli meneekö nämä http://www.nettivaraosa.com/671053 vanteet urssiin jossa ufot?

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Joni, silmämääräisesti näyttää lupaavalta, mutta ei sitä varmasti voi sanoa kokeilematta.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              juuh... helpottaa tuokin... mietin vaan että et on 35 eli periaattees pitäs mennä, mut sit ku noi puolat on tuolla vähä sisempänä nii voi tehrä onkelmaa... pitää miettiä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X