Kyllä ne mahtuu 16" vanteen sisäänkin, jos vaan puolat on niissäkin ulkona.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4-92 UFOT
Collapse
X
-
nyt on vaihdettu jarrupalat. olihan homma ku ei aluks tienny yhtää miten otetaa pois....
mietityttää vaan, kun vielä palaa toi palojen varoitusvalo. mistä se voi johtua? moelmmin puolin eteen laitettu siis uudet palat. ne johdot laitoin kiinni, toinen oli vaan yllättävän löysä. antaako varotusvaloa jos piuha irti? vai onko joku muu vialla? vai kenties pitääkö valo nollata jotenkin?
Comment
-
Keltaisena palaa tuo valo. Alkoi palaa paripäivää sitten ja kun uudwt palat oli valmiina niin ajattelin vaihtaa. Vanhoissa paloissa oli 6-7mm kulutuspintaa vielä jäljellä. No vaihoin kuitenki. Ei palaminen loppunu. Oon nyt 2 kertaa avannu jarrut vaihdon jälkee ja putsannu johtoja jne... Muttei löydy syytä.. Voisko olla anturivika? Kun oli vanhoissaki pintaa. Noin viikko sitte paloi satunnaisesti sama valo, nyt aina kun on virrat päällä... Sulakkeet katoin siitä kojelaudan kulmasta ja kaikki ehjiä. Levyt vaihdettu hiljattain ennen ku tuli audi itselle....
Comment
-
Lahtinen: Sulle tulee siis ne B5 Ässän jarrut? Jos tuossa kuvassa (niinkuin näyttää) on vanhat RS4 replica-vanteet, niin ei mene noiden satuloiden kanssa ainakaan 16-tuumaisena. Kokeiltu on. Ja taisi olla niin, että kokeilin myös appiukon 17-tuumaisia myöskin huonolla menestyksellä. Jos ilman spacereita haluaa laittaa.
Comment
-
Oli molempien palojen päästä johto kulunut niin että kumi oli hinkkaantunut pois ja johto oli paljaana. Ei kuitenkaan poikki. Mistä sais uutta johtoa? Ei viittis heti ainakaan audilta kysellä. Tänää kun töihin ajoin niin vasta puolessa matkassa alkoi palaa valo. Eli noin 15km ajon jälkeen...
Comment
-
Hannu : Joo juurikin ne S4 B5 jarrut olis tarkotus istuttaa... ostinki jo ne täältä foorumilta.
Kai nuo on jotku Replicat... 18 tuumaset on nuo... joo ei viittis mitään speisereitä alkaa laittamaan ku 8,5 tuumaset on nuo vanteet ni meinaa jo nyt olla vähä turhanki pihalla, ainaki mun mielestä.
Comment
-
Doddiih..., viikonlopun aikaan ois tarkoitus alotella kyseistä S4 B5 jarrupäivitys projektia. Onkohan näin etukäteen kysyttäessä tulossa jotain selviä ongelmatapauksia joihin kannattaa varautua ja mitä kannattaa ottaa huomioon?? Ja jos jollakulla joka on tämän aiemmin tehnyt sattuu olemaan jonkinlaisia projektia kuvia eri vaiheista niin tänne niitä saa kyllä laittaa neuvoksi.
Comment
-
Edellisessä urssissa taisi olla vastaavat jarrut ujutettu ufojen tilalle. Muistelisin niin, että tolpasta poralla kierteet pois (B5 S4:n jarruissa kierteet ovat satulan kannakkeessa) ja rälläkällä navan ulkokehästä tavaraa pois, että levy mahtuu paikoilleen. Tämä siis kun laitetaan pre-faceliftin jarruja urssiin. En tiedä paljonko faceliftin jarrut sitten eroavat mutta jonkin verran ainakin.
Itse en tätä muutostyötä siis tehnyt vaan se oli jo tehty kun ostin auton. Nuo asiat on sitten itse huomattu kun jarruja on purettu ja ihmetelty..
Comment
-
Simo, katteles tämä threadi läpi. Viesti 36 on sanallista selitystä omasta projektista ja viesti 37 sisältää linkin takaa muutaman kuvan.
Comment
-
-
Ei shaakeli, tuon viimeisimmän linkin ku oisin tarpeeksi ajoissa nähny ni oisin säästyny MELOKOISELTA vaivalta.
Nyt kävi niin että varaosaliikkeestä löydettiin sopivan mittainen letku mutta päät olivat väärät joten ne vaihtoon... ääääh....
Olikohan vielä kenties muistissa millaisesta passatista?
Laakkoselle ku soitin ja kysyin S4 B5 letkuja niin väittivät sieltä että ovat samat kuin A4 eli ei tarpeeksi pitkät.. aikas omituista...
Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??
Comment
-
Ei shaakeli, tuon viimeisimmän linkin ku oisin tarpeeksi ajoissa nähny ni oisin säästyny MELOKOISELTA vaivalta.
Nyt kävi niin että varaosaliikkeestä löydettiin sopivan mittainen letku mutta päät olivat väärät joten ne vaihtoon... ääääh....
Olikohan vielä kenties muistissa millaisesta passatista?
Laakkoselle ku soitin ja kysyin S4 B5 letkuja niin väittivät sieltä että ovat samat kuin A4 eli ei tarpeeksi pitkät.. aikas omituista...
Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??
Onko sulla nivomat, eli tason säätö iskari? Jos on, niin maksavat hävyttömän paljon -- kyse siis takaiskareista.
Comment
-
Mulla tuli satulat ilman putkea, se tehtiin itse. Putken pituudella ei mielestäni ole juurikaan merkitystä letkun tarvittavaan pituuteen. Ja kyllä mun ostamat B5 ässän letkut oli reilun sentin pidemmät kuin urssin omat. Perusnelkun letkuista en tiedä.
Osaakos joku muuten sanoa onko B5 S4 satuloissa männät erikokoiset vai ei? Perhealbumi ei kertonut ainakaan mulle.
Comment
-
Pakko kyllä kysyä että onko muuten jollain tietoa mitä maksaa uudet iskarit.. näytti tuo iskari tsydeemi kyllä sen verran omituiselta/kalliilta paketilta??
Comment
-
ot, mutta uutta en viitsi aloittaa kun jokseenkin asiaan liittyy... eli meneekö nämä http://www.nettivaraosa.com/671053 vanteet urssiin jossa ufot?
Comment
Comment