Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pyöränpulttien kannoista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pyöränpulttien kannoista

Elikäs mulla nyt on nyt C-sportin vanteet tuossa olleet hetken aikaa joutilaine, ja kysymys kuuluu:

M14 pultti menee reiästä läpi, mutta onko siinä _sama_ kanta kuin Mersun M12 pultissa? Pallokartiot.

Eli menevätö pultit pohjaan asti vanteen kartioon?

ideana olis vetää ne RS6+ harmaaksi ja pistää alle.

tänks.

En oikein ymmärtänyt kysymystä, mutta tuossa Mersun vanteen M12 kartiopultti. Eikös uudemmissa mersuissa ole M14 pulttiakin, niiden kartiosta en mene sanomaan. Sen tuntee vanteesta sormella kokeillen, käykö siihen pallo vai kartio.

Comment

Itsellä oli S-mallin mersun vanteet ja niissä oli 14mm pallokantainen pultti.

Comment

Mersun 112x5 vanteen, jossa 12mm pulteille reiät ja pallokartiot, muuttaminen Audiin sopivaksi ei vaatinut kuin pultinreikien suurentamisen. Pallokartiot eivät 100%:n samanlaiset mutta riittävän. 5000 km takana ja ei vielä pultit löysällä..

Comment

No juu, kyllä ne kiinni saa mutta siinä hilkulla että täristääkö. Olen siis pariin audiin noita mersun vanteita kokeillut, toisessa meni melkein täristämättä, nyt tuntuu että pitkillä "vääräkantaisilla" ei täristä.

Mutta olis kyllä myynnissä noi jos joku haluaa, liian pieni ET(35) mun makuuni. Audin sovitteet löytyy, pultteja siis ei.

linkki

edit_ juu onhan nuo pultit ihan erinäköisiä

Comment

Joo, ei haittaa ollenkaan jos on siinä hilkulla muttei täristä :)

Comment

Eikö noissa kuvan kannoissa ole pallon säde ihan sama? Oikeanpuoleisessa "pallo" on ylempänä kuin vasemmassa.

Comment

Ja audin pallo mersun vanteeseen kiristyy "löysästi", semmoista napakkaa otetta ei tule.tuntuu että menis aina vaan kun tarpeeks uskaltais vääntää

Comment

Working...
                X