Moi!
Bemari tuli vaihdettua -90 vuosimallin Audi V8:iin.
ABS-valo syttyy palamaan hetken ajon jälkeen ja ABS on ennen valon syttymistä yliherkkä.
(Ratkaistu)
Putsasin etupään anturit kun töissä katsoin vikakoodit. VAG 1551-testeri antoi heikko signaali- koodia etupään antureille.
Mutta voiko esim. vetonivelten hammastuksen kunto vaikuttaa asiaan?
Kaikki hampaat ovat tallella mutta vähän pintaruostetta on tottakai.
Keskellä on puhtaampi kohta joten uskon että anturit ottaisivat tarpeeksi signaalia siitä.
Jos sikseen tulee niin saako V8:iin vetoniveliä erikseen?
Sitten takajarruista:
Käsijarru pelaa hiukan huonosti, onko sille säätöä missään?
Takanahan on ne surullisenkuuluisat Girlingin satulat.
Bemari tuli vaihdettua -90 vuosimallin Audi V8:iin.
ABS-valo syttyy palamaan hetken ajon jälkeen ja ABS on ennen valon syttymistä yliherkkä.
(Ratkaistu)
Putsasin etupään anturit kun töissä katsoin vikakoodit. VAG 1551-testeri antoi heikko signaali- koodia etupään antureille.
Mutta voiko esim. vetonivelten hammastuksen kunto vaikuttaa asiaan?
Kaikki hampaat ovat tallella mutta vähän pintaruostetta on tottakai.
Keskellä on puhtaampi kohta joten uskon että anturit ottaisivat tarpeeksi signaalia siitä.
Jos sikseen tulee niin saako V8:iin vetoniveliä erikseen?
Sitten takajarruista:
Käsijarru pelaa hiukan huonosti, onko sille säätöä missään?
Takanahan on ne surullisenkuuluisat Girlingin satulat.
Comment