Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4/S4 passelit audin merkit, mustat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4/S4 passelit audin merkit, mustat?

Terve,

Eli löytyykö ihan valmiina mustana noita audin merkkejä A4/S4 B5 malliin? Pelkät muoviset ilman kromipintaa kelpaa myös. Vai onko ainoa mahdollisuus hioa kromipinta merkeistä pois ja maalata tämän jälkeen?

Kannattaa puhaltaa se kromi pinta irti ja maalata sitten vasta. Hiominen on tuskaista ja hidasta.

En ole missään nähnyt valmiina joten olen itse tehnyt. Tai siis valmiina olen nähnyt tallini pöydällä vain niitä :)

Comment

Milläs olet puhaltanut nuo puhtaaksi, lasikuulapuhaltimella? Itellä ei ole laitteita muuta kuin käsi ja hiomapaperia (no okei on myös tasohiomakone), joten suulla puhaltelu ei taida pahemmin auttaa :)

Comment

Oikein kuluneella hiekalla :) Ja hellästi :)

Comment

Ja vielä sikkihansikkaat kädessä :) Pitääpäs kaivella jostain joku joka moisen operaation pystyy tekemään... eihän jsahlmania kiinnostaisi puhallella huvin ja urheilun vuoksi?

Comment

Voinhan mie niitä puhallella kunhan meen takas duuniin syyskuussa :)

Jos siis millään malttaa odottaa :D

Comment

Kyllähän minä jaksan odotella sen verran. Pitäs jostain vielä kaivaa yks tuollainen merkki, mikä on takalootassa. Löytyykö sulta noita vai haenko pörhöltä moisen? Tietenkin maksan noista.

Comment

Mielellään uudet Pörröltä niin tulee hyvät :)

Comment

Working...
                X