Tuossa katkoteräveitsessä käyttäisin mielummin sitten RST-teriä..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ikkunoiden kalvotukset/tummennusta lasiin?
Collapse
X
-
A4 B6 1.8 Turbo Quattro -04
Tänään tuli profiilin a4 katsastettua jo toistamiseen etuikkuna tummennuksilla.(takalasi 35,takaovet 50 ja etuovet 70 kalvoilla) Eikä tullut sanomista jälkiasennus xenoneistakaan.
Comment
-
Naapurin B5 A4:ssä on kaikissa laseissa tuulilasia lukuun ottamatta n. 35% kalvot ja auto on mennyt läpi katsastuksessa jo kahtena vuonna peräkkäin. Viime vuonna naapuri oli ihan varma, että joutuu ottaa kalvot edestä pois, kun niihin oli tullut ikkunannostomekanismista selvästi näkyvät kulumat. Mutta ei. Ja ekana vuonna katsastussetä oli tiiraillut etuikkunoita ja mietiskellyt onko niissä kalvot, mutta olikin sitten "muistanut", että S-Linessa on tehdastummennetut ikkunat. Melkein meni muistelot oikein :-P
Comment
-
Onkohan kauhean kova homma laittaa itse etuikkunoihin 35% tai 50% kalvot? Takaikkunoissa on jo 20% kalvot ja ammattimies laittanut, mut mietin et jos vaara et joutuu ottaan pois etuikkunoista, nii ei menis nii hirveesti rahaa hukkaan.
Jos joku laittanu ite, niin pitääkös tuossa ottaa ne etulasit kokonaan irti (helpompi saada kalvot kunnolla paikoilleen?) vaiko olla vaan kärsivällinen ja saada tungettua se kalvo sinne reunoihin? Mitähän maksaisi suunnilleen hyvä kalvo ja mistä kannattaisi lähteä ostamaan?
Comment
-
Ammattimiehetkin sinne väliin ne tunkee. Ovipahvin irrotus antaa mukavasti lisätilaa. Voi olla että joudut muutaman harjotuskappaleen tekee ennenkun onnistuu :)
www.verkkari.fi sieltä löytyy ainakin Llumarin kalvoja. Ei pahan hintasia.
Comment
-
Ehjänä vai rikkinäisenä? ;)
Nehän on kiinni niissä puristuvissa "kourissa", jotka kiristetään pulteilla. Niiden kannat on taas siellä pellin puolella ja hankalassa välissä. Itse olen irroittanut koko kehyksen ja sitten vasta lasin. Onko siihen joku gynekologin kikka jolla ne saa helpommin pois?
Comment
-
Ehjänä vai rikkinäisenä? ;)
Nehän on kiinni niissä puristuvissa "kourissa", jotka kiristetään pulteilla. Niiden kannat on taas siellä pellin puolella ja hankalassa välissä. Itse olen irroittanut koko kehyksen ja sitten vasta lasin. Onko siihen joku gynekologin kikka jolla ne saa helpommin pois?
Lasit saa irti ihan viidessä minuutissa, kunhan työhön löytyy vain oikea työkalu! Sehän on Audeissa T20- tai T25-kannalla oleva pultti. Ikkunaa tulee laskea alas päin sopivan verran ja sinne kahtuu käsi hienosti oikeasta kohdasta ;)
Täytyykö Audinikkaria tulla paikan päälle opettamaan joku päivä? ;P
ps. Lasit niin edessä kuin takanakin tulee muistaa kohdistaa oikeaan kohtaan ennen kiinnittämistä!
Comment
-
Viime vuonna naapuri oli ihan varma, että joutuu ottaa kalvot edestä pois, kun niihin oli tullut ikkunannostomekanismista selvästi näkyvät kulumatainahan se on eduksi auton käyttäjälle kun poistaa ei tarvi
Comment
-
Noniin, katsastus-setä sitten huomasi kalvot etuikkunoissa, kaksi viikkoa aikaa poistaa, mutta ei vaadi jälkitarkastusta. Mitä tapahtuu, jos menen ensi vuonna katsastukseen kalvot edelleen ikkunoissa? Entäs mitä poliisi sanoo, jos sattuu pysäyttämään ja huomaa rekisteriotteesta, että kalvoja ei ole poistettu annettussa ajassa?
Comment
-
Jos teitä kiinnostaa ite laittaa noita kalvoja niin katselkaa youtubesta niitä opetus klippejä. Itse ainakin olen saanut hyviä vinkkejä niitä katsellessa.
muutama youtuben linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=StFgj...ext=1&index=33
http://www.youtube.com/watch?v=nfw75-sl-Ak
Ite ainakin aion opetella ton kalvoittamisen kunnolls sillä tulee pidemmän päälle halvemmaks ja voi myös kavereiden ikkunoita tummennella.Viimeksi muokannut henrpo; 25.1.2009, 05:09.
Comment
-
Lustig laittoi pari viikkoa sitten uuteen A6seen kalvot, takaovet 35, takasivut 20 ja takalasi 20. On kyllä äärettömän ammattitaitoista ja nopeaa! 45min koko operaatio ja matka jatkui ja ei pienintäkään virhettä tai kuplia...en ikinä edes harkitse ryhtyä itse räpeltämään kalvoja tee se itse meiningillä...ja minusta halpaakin oli...
Comment
-
-
onko kukaan kuullut sunstop merkkisestä kalvosta? pystyy kutistamaan 8prosenttia.. en tiedä onko paljon vai vähän.
http://www.sunstop-shop.de/index.php?lan=de
Comment
-
Ite tilasin juuri saksasta kalvoja ja sieltä tulee nyt neljää erilaista elikkäs 6metriä kalvoa. Ostan myöhemmin suuremman rullan mutta nyt aluks ne halus lähettää mulle malleja että tiedän minkälaista laatua se on ja että mitä sävyä tilaan. Siellä luvattiin että se on samanlaista kalvoa luin llumar.
Comment
-
c4 korisen lasien tummennus
ajattelin tässä lähtee kysyyn mielipidettä kalvojen tummuudesta.
oisko kellään kuvia c4 korisesta jossa olis 20 kalvot takana? ja mahdollisesti 50 edessä.. tietäis sunnilleen minkä väriseks tulis..
oisko toi 20/50 setuppi hyvä? 5 taitaa mennä liian tummaks
Comment
-
Valoisassa suht helposti, pimeässä ei niin helposti.
Mulla oli joskus -93 5% kalvot kaikissa paitsi tuulilasissa, ei nähnyt sisään kirkkaassa auringonpaisteessakaan :) Eikä pimeällä kovin hyvin uloskaan... Yllättävän kauan niillä sai ajella ennenkuin piti repiä pois.
Comment
Comment