7,5x18 Bsa 363 jota vianor myy nimellä rs drift gold + barum 225/40 18" 19,5kg. Vanteet maksaa 160? kpl joten hinta painosuhde kohallaan:)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vanne/rengas painoja
Collapse
X
-
RS6 7,5x18" 13,1kgRS6 Replica 8x18, italiasta - ehkä alession, vanne 12kg
Toinen juttu, miten isoon risaan on tehty 7,5" leveitä vanteita, kun pyöräkokokin on julman leveä noin kapealle vanteelle? Törmäsin toistamiseen 7,5x18" OEM RS6 vanteeseen.
Comment
-
Rial Monteral 8x17" ET 47 painoi matkahuollon mukaan muistaakseni 40kg/sarja (sisältää pultit). Myyjä kehui kiekkojen painavan 9,3kg/pala. Pitänee tarkastaa..
Comment
-
Pasahti mieleen, että mitenköhän mahtaa vaikuttaa tuo profiili/leveys renkaan painoon? Esm 205/50/17 vs. 225/45/17.
Ja mitenköhän vannekoko, kun kehä pidetään samana? Vanteen painohan kasvaa, kun kasvatetaan kokoa, mutta mites renkaan ja sitä kautta koko paketin paino? Esm 205/55/16 vs. 205/50/17..
Comment
-
Kyllä se aina isompi vanne painaa enemmän.Ja leveämpi vielä enemmän.
Samalla vanteella 205/50R17 ja 225/45R17 ovat aikas samoissa, kovin paljoa ei eroa myöskään 245/40R17 mutta kun leveys kasvaa niin kyllähän sitä painoa vähän kertyy kumiinkin
Noihin verrattuna 205/55R16 on selkeästi köykäisempi, ja esim 6,5 vanteella vielä enemmän jos edellämainituissa 7,5" vanne
Keveyttä jos haluaa niin 15" 195/65 kumit ja OZ:n vanteet alle =)
Comment
-
Tuosta saa vähän viitettä noihin rengas painoihin, tosin ovat vuodelta 2002.
http://www.nokiantyres.com/files/nkr...en/NokianZ.pdf
http://koleso.topof.ru/files/nrvi.pdfViimeksi muokannut jataka; 23.1.2008, 17:56.
Comment
-
Tyre Rack antoi Conti Sport Contact 2:lle seuraavia lukemia:
205/50ZR17
Load Index 93 = 1433lbs (650kg) per tire
Speed Rating “W” = 168mph (270kph) 93W XL 19lbs. = 8,17 kg
225/45ZR17
Load Index 91 = 1356lbs (615kg) per tire
Speed Rating “W” = 168mph (270kph) 91W SL 21 lbs. = 9,53 kg
225/45ZR17
Load Index 94 = 1477lbs (670kg) per tire
Speed Rating “W” = 168mph (270kph) 94W XL 22 lbs. = 9,98 kg
Comment
-
http://i246.photobucket.com/albums/g...3/PICT3799.jpg
Tuollaiset painoivat 13,6 kg kappale raakana. ( 20 X 8,5 )
Täytyy päivitää tietoa, kun kumi on päällä.
Comment
-
Viime vuoden aikana on tullut ostettua jos jonkin näköisiä vanteita,enimmäkseen ns. huulivanteita ja itseäni on tietenkin niiden paino aina kiinnostanut. Jokainen vanne on aina mitattu digivaa'alla kahdella eri tapaa ja otettu keskiarvo painoksi.
Azev A 9"x16" --> 9,8kg/kpl
Borbet A 9"x16" --> 8,8kg/kpl
OZ Turbo 7,5"X15" --> 7,4kg/kpl
OZ Futura 9"x17" + 215/40 17 Continental sport contact 2 --> 18,8kg
Päivitystä tulee varmasti tuolle futuran painolle, koska yritän löytää jostain tarkan vaa'an,jotta saan tietää pitääkö tuo tavallinen henkilövaaka kutinsa. Tuon yhdistelman paino kuitenkin yllätti mukavasti,koska tulee päätymään auton alle tulevana kesänä.
PS.Nuo OZ Turbot ovat vielä myynnissä,joten siitä vain kevyttä vannetta auton alle
Comment
-
Audi S-line 9-puolainen vanne koossa 7.5"x17. Päällä Fulda Carat Excelero 235/47R17 94Y ja 7mm pintaa: 23,4kg
Samainen vanne (8E0 601 025 AC "ac-vanne?"), päällä jotkut Kleber Dynaxer 235/45R17 Y ja vain 3mm pintaa: 21,5kg.
Aivan järkyttävän painavat kun jotkut ovat sanoneet että tuo pelkkä vanne olisi luokkaa alle 9kg?
Comment
-
Ja piti sitten mitata kerran vielä, tällä kertaa kalibroitu vaaka tyttärellä :)
RS4 replika "VIA", 7.5x17", päällä Nokian NRVi 205/50R17 n 3mm pintaa, 20.0kg/kpl. Eikös näitten
replikoitten pitänyt olla painavia?
Onhan koossa 225/45R17 ja 205/50R17 0.7kg hyötyä sillä kapeammalla, mutta silti? Laitetaan tuo
1kg kulutuspintaa päälle, 1.7kg.
http://koleso.topof.ru/files/nrvi.pdf
Comment
-
Hitto, ei kevyet kapistukset:
Punnittuna 25,6 kg!
Tähtien sota:
http://i246.photobucket.com/albums/g...3/PICT3809.jpg
Pullat uunissa:
http://i246.photobucket.com/albums/g...3/PICT3811.jpg
Alle, sitten keväällä?
http://i246.photobucket.com/albums/g...3/PICT3814.jpg
Comment
-
Tuomo, käytin itse myös samoja "puristimia" alla oleviin talvivanteisiin. :)
Tota uuni hommaa en itse tajunnut, mikäs oli paistoaika ja asteet.
Comment
-
Tota uuni hommaa en itse tajunnut, mikäs oli paistoaika ja asteet
Sitten pari kerrosta kirkaslakkaa vielä pintaan.
Lopuksi uunitin 50 asteessa 40 minuuttia. Lakka sai kivan kirkkaan pinnan.
Lopputulos kirkas tasainen pinta ja mikä tärkeintä voi käsitellä tuon 40 minuutin jälkeen jo aika huoletta.
Vianorilta löytyi mustat linssit, Motonetissä oli punaisia tarjolla.
Comment
-
Niin, unohtui hymiö tuolta perästä. Kyllä ne tuntu kantaessa helposti yli parin kymmentä kiloa painavan. Hieman oli tarkoitus kritisoida noita matkahuollon puntareita, kun aikaisemmin joku oli ilmoittanut matkahuollon painoja. Ei o ennen 16kg:n puntti noin kirotun painavalta tuntunut. =)
Niin ja jos jotain nyt kiinnostaa niin MAM T13 vanteet ovat kyseessä.
Comment
-
-
Keskin vanteiden painoja. Kt4 8x17 9,64 kiloa.
http://www.keskin-tuning.de/Seiten/D...sor=KT4%208x17
Comment
-
Comment