Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä A4 b5:een uretaani puslia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä A4 b5:een uretaani puslia?

viikonpäivät sitten huomasin että takakelkan puslissa(siinä missä kelkka tulee koriin kiinni) on jonkin veran välystä, tutun kanssa tuumattiin että jos kerta vaihtaa pitää niin laittaisi saman tien uretaaniset, mutta noita takakelkan puslia ei tunnu oikeen mistään löytyvän, us-partsilta kysyin ja vastauksena oli että etuvetoiseen ei ole minkäänlaisia puslia takapäähän tarjolla.
    joten pitääkö alkaa teetättämään vai saisiko noita takapään puslia jostain?

etupäähän kyllä taitaa ainakin powerflex:ltä saada kaikki mitä tarvii?

itse tilasin sellaisesta firmasta kuin polar autovarusteesta urtsu puslat kun tavalliset levähtivät..=D mutta firma sijaitsee tampereella mutta onhan tuo posti keksitty..=D joten ei muutakun kyselemään google tietty auttaa..=)

Comment

Itse en voi noita polyuretaanipuslia suositella ollenkaan. Jäykän alustan niillä kyllä saa, jos niin välttämättä haluaa (Liian jäykän). Uretaanipuslat yhdistettynä sporttialustaan = varsinkin talvella aivan hirveä kivireki, viimeisetkin joustot hävisi kun kaikki etupään puslat vaihtoi. Toki jos takapäästä pari puslaa vaihtaa ei vaikutus ehkä ole niin voimakas kuin etupäässä.

Comment

Nojaa, makuja on monia. Minulla on takana kaikki uretaanisia, eikä ne ole ollenkaan liian kovia minun mielestä. Alustakin on aika jäykkä.

Comment

ehdottomasti jäykempää alustaa olen hakemassakin, alusta sarja tulee kunhan budjetti antaa myöten ja sitä ennen mahdottoman jäykkää alustaa pelkillä puslien vaihdolla edes saa, mutta kaikki mikä on kauempana nykyisestä keinulauta tyyppisestä vakiosta on plussaa.

Comment

jees ja jos autoa pitää pidemmän aikaa nii uretaani puslat eivät kulu niinkuin tavalliset puslat kuluvat ihan silmissä joten miksi tehdä samaa hommaa montaa kertaa..=D

Comment

mutta asiata kukkapurkkiin,mielipiteitä on varmasti niin monta kuin ihmisiäkin, kuka tykkää mistäkin.
              mutta mistä noita kyseisiä takakelkan puslia kannattaa lähteä metsästämään?

Comment

Working...
              X