Allroad 2003 ei nouse uudella kompurallakaan
Audi Allroad 2003 eipä onnistu nyt...
Auto jäi alkujaan tasolle 2 ja pysyi viikkotolkulla siellä. Nostoa yritettäessä kompura pyöri, mutta auto ei noussut. Viallinen anturikin tuli VCDS:llä etsittyä ja vaihdettua. Anturin vaihdon myötä vikailmoitukset korkeussäädöstä karjaantuivat, nyt on enää jäljellä se, että auto on liian matalalla. Eikä nouse siitä, vaikka vaihdoin uuden kompurankin.
VCDS:n mukaan kompuran pyöriessä molemmat etuventtiilit avautuvat - mutta keula ei nouse. Voisiko venttiilit olla jumissa, vaikka VCDS kertoo niiden avautuneen?
Takapyörien ja painesäiliön venttiilit pysyvät kiinni koko ajan. Painesäiliössä on vain 3,25 bar paine edelleenkin.
Mitäpä tässä tekisi? Otanko toisen etutolpan paineputken irti ja katson, tuleeko ilmaa? Vaihdanko vanhan kompuran takaisin ja laitan hiukan öljyä venttiilikoneistoon? Kompurahan menee siinä pilalle, mutta jospa sitten lopuksi vasta laittaisi uuden kompuran paikalleen....
Audi Allroad 2003 eipä onnistu nyt...
Auto jäi alkujaan tasolle 2 ja pysyi viikkotolkulla siellä. Nostoa yritettäessä kompura pyöri, mutta auto ei noussut. Viallinen anturikin tuli VCDS:llä etsittyä ja vaihdettua. Anturin vaihdon myötä vikailmoitukset korkeussäädöstä karjaantuivat, nyt on enää jäljellä se, että auto on liian matalalla. Eikä nouse siitä, vaikka vaihdoin uuden kompurankin.
VCDS:n mukaan kompuran pyöriessä molemmat etuventtiilit avautuvat - mutta keula ei nouse. Voisiko venttiilit olla jumissa, vaikka VCDS kertoo niiden avautuneen?
Takapyörien ja painesäiliön venttiilit pysyvät kiinni koko ajan. Painesäiliössä on vain 3,25 bar paine edelleenkin.
Mitäpä tässä tekisi? Otanko toisen etutolpan paineputken irti ja katson, tuleeko ilmaa? Vaihdanko vanhan kompuran takaisin ja laitan hiukan öljyä venttiilikoneistoon? Kompurahan menee siinä pilalle, mutta jospa sitten lopuksi vasta laittaisi uuden kompuran paikalleen....
Comment