Utelen taas tästä perinteisestä vaivasta, eli autocheckin palaneen polttimon herjauksesta.
Homma lähti (lapasesta) siitä kun jostain kumman syystä vaihdoin perus h4-umpioitten tilalle s4/tdi malliset linssivalot. Perinteisen purku-puhdistus-lähivalolinssin-uusimis-kasaus prosessin jälkeen umpiot nokkaan. Muuten kaikki toimi paitsi että h4-tyyppisesti lähivalot sammu kun tökkäs pitkät päälle.
Sittemmin löysin ohjeen tuohon ajovalokytkimen liittimen keltaisen johdon siirtoon, mutta ongelmaksi tulikin nyt herjaava autocheck... Eli huutelee nyt palanutta polttimoa ajovaloista?
Kysymys kuuluukin että meneekö viiksen liittimestä tietoa autochekin purkille muuta kuin keltaista johtoa pitkin?
Vai onko kyseessä vaan hassu yhteensattuma että alkoi yhtäaikaa herjaamaan polttimonkuvaa? Aiemmin autotsekki kiukutellut mm. öljynpaineesta, jarrupaloista ym...
Niin ja parkkiasennossa ei herjaa eli ainoastaan lähivaloilla.
Täytynee vaientaa pysyvästi koko synsteemi...
Homma lähti (lapasesta) siitä kun jostain kumman syystä vaihdoin perus h4-umpioitten tilalle s4/tdi malliset linssivalot. Perinteisen purku-puhdistus-lähivalolinssin-uusimis-kasaus prosessin jälkeen umpiot nokkaan. Muuten kaikki toimi paitsi että h4-tyyppisesti lähivalot sammu kun tökkäs pitkät päälle.
Sittemmin löysin ohjeen tuohon ajovalokytkimen liittimen keltaisen johdon siirtoon, mutta ongelmaksi tulikin nyt herjaava autocheck... Eli huutelee nyt palanutta polttimoa ajovaloista?
Kysymys kuuluukin että meneekö viiksen liittimestä tietoa autochekin purkille muuta kuin keltaista johtoa pitkin?
Vai onko kyseessä vaan hassu yhteensattuma että alkoi yhtäaikaa herjaamaan polttimonkuvaa? Aiemmin autotsekki kiukutellut mm. öljynpaineesta, jarrupaloista ym...
Niin ja parkkiasennossa ei herjaa eli ainoastaan lähivaloilla.
Täytynee vaientaa pysyvästi koko synsteemi...
Comment