Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 V6 VM.95 katalysaattorien sijainti alustan suhteen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 V6 VM.95 katalysaattorien sijainti alustan suhteen

Niin,
    Kuinkas teillä muilla joilla on tuollainen quattro V6 koneella oleva A4, katalysaattorit roikkuu alustaan nähden? En ole kerinnyt kurkkaamaan putkien kiinnitystä, mutta kumpikin katti roikkuu noin 5-7 cm alempana auton alustaa. Tästä ilmiöstä johtuen olen tietysti kolhinut esim. tankille menon yhteydessä katalysaattorini siihen kuntoon, että sisuskalut on ainakin toisesta lähtenyt irti. Onko teidän A4 V6 koneissa katit auton pohjan tasalla vaikko alempana, niinkuin minulla on? Ensviikolla auto menee pukille, jolloin vaihdan toisen katin, noiden kamalien kolina äänien vuoksi. Silloin voisin myös tarkistaa nuo kiinnitykset kunnolla.

Kyllä ne aikas lailla on pohjan tasalla että onko joustot repsahtanut ennen katteja tai jotain. On kuitenkin alkuperäinen putkisto vai?

Comment

Joo on ihan alkuperäinen putkisto. Pitänee tuossa ensviikolla/viikonloppuna tsekata niitä oikein kunnolla ja nostaa ne oikeaan asentoon. Kiitos tiedosta.

Comment

Minulla olisi tuohon S4 katteja jouten jos satut tarvitsemaan.

Kyllä ne tosiaan aikalailla pohjan kanssa tasalla on.

Comment

OT: Miks tuossa profiilissa edes on S4? B5 Ässä tuli vasta -98 ja C4, joka iän puolesta olisi lähempänä (vaikkei vm täsmää "faceliftin" takia) on vielä kauempana totuudesta...

Comment

Juu nyt on asetuksista muutettu A4:ksi tuo auton profiili. En tiiä miks oli S4. Niin ja katti on hommattu jo Saksasta, että kiitos tarjouksesta kuitenkin Mikko. Katti alla ja äänet muuttui korvia miellyttävämmäksi.
            Viimeksi muokannut vaasanvoima; 16.7.2008, 07:36.

Comment

Working...
            X