Pitäisi irroittaa molemmat etulokasuojat. Miten tapahtuu? Onko pelkästään ruuveilla kiinni? Puskuri pitää varmaankin ensin irroittaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Typ 44:n etulokasuojien irroitus
Collapse
X
-
Juu, ollaan ollaan, duuni vaan häiritsee tätä harrastusta...:)
-Eli ensin vilkut pois, etuvilkut vetämällä suoraan eteenpäin samalla kun lukitusnastaa painetaan vilkun takana pohjaan.
-Sitten puskuri irti, päällyslistan päällä oleva muovinen peitelista (n. sentin korkuinen) kammetaan varovasti irti ensin (mulla osittain irti aina...) ja näet muistaakseni 4-5 ruuvia jotka pitää sitä päällyslistaa puskurissa kiinni.
-Puskurin alla oleva ritilä irti, kahdella ruuvilla kiinni, ja sitten näet kolme pulttia per sivu jotka pitää puskurin kiinni. Puskuri lähtee vetämällä suoraan eteenpäin.
-Lokarit ovat konepellin alla aika monella koriruuvilla kiinni, lähtee helposti. Muista missä kohtaa noi kumit ja mitä lie pehmikkeet oli... Jätä toistaiseksi pari ruuvia kiinni
-Sisälokarit irti, ainakin minulle tuottanut hieman tenkkapoota koska yleensä ruuvit pahasti ruostuneet
-Renkaan edessä tuki"rauta" irti ja sitten yksi ruuvi taisi pitää lokaria etuhelmapellissä kiinni pahassa paikassa. Nippuside on hyvä vaihtoehto kun kasaat sen
-Renkaan takana oli vissiin alhaalla 1-2 ruuvia vielä ja sitten yksi tukirauta jossain lokarin sisäpuolella vilkun korkeudella joka tuotti hieman piponkiristystä mutta lähti se sitten kuitenkin
-Ne pari viimeistä ruuvia pois konepellin alla ja pitäisi olla lokari irti.
--Meinasin unohtaa että spoileri ja valonpesijän letku täytyy irrottaa luonnollisesti!
Olen ehkä unohtanut jotain mutta se menee suurinpiirtein noin.
Lycka till!
Comment
Comment