Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 44:n etulokasuojien irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Typ 44:n etulokasuojien irroitus

Pitäisi irroittaa molemmat etulokasuojat. Miten tapahtuu? Onko pelkästään ruuveilla kiinni? Puskuri pitää varmaankin ensin irroittaa?

Eikö kukaan ole koskaan irroittanut noita loksuja ;(

Comment

Juu, ollaan ollaan, duuni vaan häiritsee tätä harrastusta...:)

-Eli ensin vilkut pois, etuvilkut vetämällä suoraan eteenpäin samalla kun lukitusnastaa painetaan vilkun takana pohjaan.
      -Sitten puskuri irti, päällyslistan päällä oleva muovinen peitelista (n. sentin korkuinen) kammetaan varovasti irti ensin (mulla osittain irti aina...) ja näet muistaakseni 4-5 ruuvia jotka pitää sitä päällyslistaa puskurissa kiinni.
      -Puskurin alla oleva ritilä irti, kahdella ruuvilla kiinni, ja sitten näet kolme pulttia per sivu jotka pitää puskurin kiinni. Puskuri lähtee vetämällä suoraan eteenpäin.
      -Lokarit ovat konepellin alla aika monella koriruuvilla kiinni, lähtee helposti. Muista missä kohtaa noi kumit ja mitä lie pehmikkeet oli... Jätä toistaiseksi pari ruuvia kiinni
      -Sisälokarit irti, ainakin minulle tuottanut hieman tenkkapoota koska yleensä ruuvit pahasti ruostuneet
      -Renkaan edessä tuki"rauta" irti ja sitten yksi ruuvi taisi pitää lokaria etuhelmapellissä kiinni pahassa paikassa. Nippuside on hyvä vaihtoehto kun kasaat sen
      -Renkaan takana oli vissiin alhaalla 1-2 ruuvia vielä ja sitten yksi tukirauta jossain lokarin sisäpuolella vilkun korkeudella joka tuotti hieman piponkiristystä mutta lähti se sitten kuitenkin
      -Ne pari viimeistä ruuvia pois konepellin alla ja pitäisi olla lokari irti.

--Meinasin unohtaa että spoileri ja valonpesijän letku täytyy irrottaa luonnollisesti!

Olen ehkä unohtanut jotain mutta se menee suurinpiirtein noin.
      Lycka till!

Comment

Danke schön. Ei muuta kuin hommiin.

Comment

Working...
        X