Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 tarvikelevyjen reikämäärä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 tarvikelevyjen reikämäärä

    Onko kokemuksia A8 314mm levystä, jossa olisi ainoastaan 5x112? Kaikki vastaan tulleet ovat 10x112 ja sellainen ei nyt tällä kertaa käy.

  • #2
    Tarkistin ATE, Bosch, Febi, FTE, PAGID, Textar ja Zimmermann. Kaikissa on 10 reikää....

    Comment


    • #3
      lisätään vielä blackdiamond 10 reikäisten listalle

      Comment


      • #4
        No sitten ehdotuksia levystä jossa olisi sama offset ja suoraan 4x108 jako. Peugeotin yms. levyjä olen tiiraillut , mutta huonolla menestyksellä.

        Comment


        • #5
          Pitäiskö toisen jaon olla 5x100?

          Comment


          • #6
            Ainakin A6:n "monireikäinen" levy oli sekä 5x100 että 5x112.

            Comment


            • #7
              Ah, pitäisi siis päästä poraamaan ne 4x108 jaolle..

              Comment


              • #8
                Hyvin niihin 10-reikäisiin saa porattu 4-pulttisen jaon. Itsellä on moinen tehty ja ei ole ongelmia.

                Comment


                • #9
                  No sittenhän asia on selvä jos sinne väliin kerran mahtuu 4x108. Maalaisjärjellä ajattelin , että jos levyssä on jo 10 reikää, ei sinne enää neljää onnistuisi ujuttamaan.

                  Comment


                  • #10
                    Kaksi uutta reikää pitää porata ja kahta valmista voi käyttää, kun vain viilaa hieman reikää napaan päin leveämmäksi.

                    Jos aiot Coupeen laittaa nuo levyt, kannattaa mitata ettei levy ota sisäpinnasta alapalloon kiinni. Ainakin sedanissa napa on S2:ta sen verran sisempänä (pienempi raideväli), että levystä piti jokunen milli sorvata pois aivan sisäreunasta pois. Tuo sorvaus ei sinänsä mitään haittaa, koska se ei tule jarrupalojen kohdalle, mutta hankaloittaa tietysti vähän levyjen uusimista. :)

                    Coupessa (ei S2) taitaa olla enemmän tilaa, koska ainakin G60-jarrulevyt ovat eri offsetilla. Kannattaa silti mitata ja muistaa, että auto ilmassa alapallon ja levyn välissä on enemmän tilaa mitä auto alhaalla. Itse mittasin, että "joo mahtuu hyvin" -> auto nippuun ja alas -> työkalut kasaan. Ja sitten auto ei liikkunutkaan mihinkään. :) Ei muuta kuin vanhat jarrut takas ja levyt kaverille sorviin...

                    Comment

                    Working...
                    X