Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Avantin madallus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 Avantin madallus

Moi,

Koska en ole aiemmin neliveto autoja madaltanut, niin uskaltaako noita madaltaa samaan tapaan kuin ihan etu ja takavetoisiakin? Tarkoituksena ei ole mitään lowrideria tehdä, vaan lähinnä 60/40 tai 50/40 madallus kiinnostaisi. Tällä hetkellä auto on omaan makuuni hieman liian korkealla.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 17.6.2008, 22:15. Perustelu: Allekirjoitukset tarpeettomia.

Kyllä uskaltaa, anna mennä vaan. Takana on vielä camberin säätökin niin saa sitäkin korjattua jos tarvii.

PS: ja onnittelut hyvästä valinnasta ;)

Comment

No mutta onneksi Mikolla ei ole oma lehmä ojassa. =)

Ei nelikon madaltamisessa ole mitään sen ihmeellisempää kuin etu- tai takavetoisen tontittamisessa. Joskus jopa päin vastoin, kun joka nurkasta löytyy enemmän säätöjä.

Comment

Ässää kun tontittaa 60/40 niin ei tarvi muualla ku asvaltilla ajaakaan...Ässässä on muistaakseni 25mm vakiota matalampi alusta jo vakiona.

Käytiin muuten äsken hakeen Jukolan rasteja pois metsästä, onneksi en lähenyt omalla autolla.Huhhuh mikä tie.

EDIT_Okei, ehkä olen tylsä ja konsevatiivinen,mutta kotisivultani voi katsoa miltä näyttää A4 noin 45/40 madallettuna.Mieti sitten haluatko vielä 2,5cm alemmas =D

Comment

No ei se Mikko K. sun Audis nyt niin matalalta livenä näyttänyt.... ;)

Mulla oli ex ässässä keulaa tiputettu sen 60mm, ja kyllä sillä ajaa pystyi, muuallakin kuin asfaltilla. Tosin vauhtiahan ei voinut pitää kuin asfaltilla.

Comment

Kiitoksia vastauksista. Pitkän pohdinnan jälkeen ajattelin ainakin tämän vuoden ajella tuolla alustalla ja ensi kesällä miettiä uutta alustaa tai sitten kun tuosta iskarit sanoo itsensä irti.

Olen kyllä ollut pirun tyytyväinen autoon tällä hetkellä! Todella jämäkkä ja hyvä auto ajaa. Ja voi kiesus kun turbot tulee mukaan niin kyllähän tuo auto meinaan liikkuu! Pitää pistää kuvia tulemaan kunhan saa auton vahattua ja hieman siistittyä omaan makuuni sopivaksi.

Comment

Sä sitten Mika ostit "mun"auton. Oli vaihtokauppa tuosta menossa, mutta nopeat syö näköjään hitaat.

Kyllähän tuossa pitäisi alusta olla ihan kuosissa vielä. Eli mitä sitä hyvää päivittämään. Maavaraahan tuossakaan ei ole hirveästi tuolla alustalla.

Onnittelut hyvästä autosta!

Comment

Moi! Minkäslaista madallusta suositellaan s4 b5 avanttiin? Ihan säädettävä alustasarjahan se paras olisi mutta onko kokemuksia pelkistä jousista?

Comment

Working...
                X