Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sport alusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Sport alusta

Olen muutamiin Audiliikkeisiin jo soitellut,mutta asiaan ei ole tullut mitään selkoa...?

Kysymys koskee mielestäni aika yksinkertaista aihetta.Eli saako -01 malliseen Audiin A4 (B6) 1.8 T koneella alkuperäistä sport alustaa,ja mitä se maksaa?Asennuttaisin uudet jouset+iskarit,mutta ei tunnu onnistuvan?Enkö osaa selittää asiaa,vai onko jossain muualla häikkää?

Ei kai tuossa luulisi isoa ongelmaa olevan!

Originaali sport-alusta kun käsittääkseni koostuu juuri iskarit+jouset yhdistelmästä. Hinta uuteen autoon oli jossain reilun 500e:n paikkeilla.

Eipä tuon luulisi ongelma olevan, koska kaippa ne ne nyt osaa merkkikorjaamolla vaihtaa Audiin loppuunkuluneet iskarit+jousetkin..niin miksei sitten asentaa jälkeenpäin myös sport-alustaa vastaavat iskarit+jouset?

Comment

Jep,jouset ja iskarit yhdistelmästä toi sport alusta koostuu.Kahteen paikkaan soittelinkin,jossa molemmissa oli kuulemma juuri se kaveri lomalla,joka vastaa tästä projektista.

Ajattelin,että korvaan ton alkuperäisen sport alustan Eibach Pro Systemillä,madaltaa 30mm ja on todella hyvä tuote.(Sisältää siis iskarit+jouset)

Loppuunkulunut alusta minulla ei nytkään missään nimessä ole,autolla ajettu 54tkm.Ajattelin lähinnä hakea lisää "katu-uskottavuutta" tiputtamalla maltillisesti autoa,eiköhän totuuden nimissä se vaikuta positiivisesti myös ajettavuuteen. :-)

Comment

Mulla ainoastaan positiivista sanottavaa Eibach sarjasta.
        c4:nen tipahti noin 40mm ja on mukava ajaa eli ei kivireki eikä lulla.
        Kuormansietokyky parani huomattavasti ja vaunu perässä (1200kg) suorastaan loistava yhdistelmä.

Comment

Joo en mä sillä meinannutkaan että sulla olis loppuunkulunut alusta..tarkoitin vaan sitä että olis kumma jos ei merkkikorjaamolla onnistuisi iskareitten+jousien vaihto vakiosta sportiksi kun ne kuitenkin vaihtavat myös loppuunkukuneita iskareita+jousia uusiin rutiinityönä..

Eibach varmaan saattaa olla hyvä..eikä se originaali tuote muutenkaan aina sitä takaa että se olisi hyvä.
          Äkkiä voi olla että Eibach on parempi kuin originaali Sport-alusta.

Comment

Working...
          X