Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madallettuun TT:hen jäykempää anti-rollbaria

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Madallettuun TT:hen jäykempää anti-rollbaria

    TT kulkee matalalla ja alusta on "jäykähkö". Kun oikein kurvailee, niin hiukan tuo perä tulee "jäljessä" ... niin sanotusti. Ei reagoi ihan etupään kanssa samassa tahdissa. Häiritsee.

    Onkos kellään kokemusta jäykemmistä "anti-roll bareista, oisko suomeksi.. kallistuksenvakain? Auttaako vähän, paljon vai onko turha ostos.

    http://www.ttshop.co.uk/performance....product=901181

  • #2
    Tilasin itelleni R32 golffin antirollbarit ja powerflexin puslat samaan satsiin Vagpartsilta. toimitus oli nopeaa ja todella ystävällistä itse liikkeen puolesta, mutta parcelforcen ketaleet pistivät ensimmäisen satsin Sydneyyn menemään Ruotsin sijasta jostain kumman syystä. Aliohjautuvuus väheni huomattavasti ja nyt mennään mutkaan paljon rajummin ja tullaan poiskin sieltä ihan niin kuin "sportin" pitääkin. Kyllä niistä hyötyä on, mutta muista vaihtaa molemmat jos meinaat vaihtaa reippaasti paksumpaan. Takimmainen onkin niin käsittämätön rimpula, että ei ihmekkään kun toimivat eritahtiin.

    Comment


    • #3
      Jees, kiitoksia kommenteista... ei muuta kuin tilaukseen.

      Muuten joo, pystyykö ton taka/etu vakaimen vaihtamaan helposti, ettei joudu repimään osia auton pohjasta irti? Eikös se ole päistä kumeilla kiinni, ja pois ilman väkivaltaa.

      Comment


      • #4
        Ei se ihan noin mene, etupäästä pitää apurunkoa pudottaa hieman alemmaksi että sen saa pois sieltä välistä. (MUISTA MERKITÄ APURUNGON PAIKKA ENNEN PULTTIEN IRROITTAMISTA) <-- täten säästyt 4-pyöräsuuntaukselta, itse tein tuon virheen etten merkannut. Ennen apurungon pudottamista sinun täytyy ohjausvaihde löysätä.. muistaakseni kirjoitin jonnekin pienen tekstin moisesta hommasta, koitan ettiä sen ja laittaa tähän linkkiä.

        edit. En nyt löytänyt sitä tekstiä tähän hätään, mutta sen vielä lisään että muista katsoa tarkkaan mitä kautta otat takapään vakaajan irti koska "väsyneenä" menee helposti logiikka hukkaan sen järkeen hermot.
        Viimeksi muokannut uiop; 5.6.2008, 19:53.

        Comment


        • #5
          My god ... pitäiskö turvautua halpaan suomalaiseen korjaamotyötuntiin :-) Ton perusteella ammattimieskin joutuu väkertää muutaman tunnin. Ainahan väsääminen on mielenkiintoista, mutta selvästi tää operaatio vaatii kunnon tilat ja auton alle pääsyn.

          Comment


          • #6
            Ehdottomasti auton alle pitää päästä. Oman remontin tein auton ollessa tolppien nokassa (40cm tilaa ryömiä alla) ja kyllähän se vähän hankalaa oli mutta onnistu kuitenkin.

            Tuossa vähän kuvia etummaisen vakaajan vaihdosta: http://public.fotki.com/ttschwing/an...ed_22mm_front/

            Comment

            Working...
            X