Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

H4/H1 umpiot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • H4/H1 umpiot

    Heippatirallaa! Ostin tossa ruttutarhalta tommosen vanhahkon audi moottorin ja pitäis tehä siitä eukolle ja lapsosille turvallisempi kulkupeli kun tän hetkinen vanha astra???? Elikkä tarvis saada siihen etu- umpiot, tuppaa oleen aika hintavat esim, motonetissä oliko ne nyt noin 250euroo kappale. No huh huh? Onko muissa malleissa samoja laitteita, kun kyselin purkaamoista niin eipä tuntunut olevan kovin paljon tietoa. Sama juttu noissa puskureissa olevissa sumuvaloissa? Kiitoksia näin etukäteen!!!!!!!!!!!

  • #2
    Mistähän audin mallista on kyse? Tuosta omaksi ysikympistäkö?

    Comment


    • #3
      Pelkkiä laseja saa noin 60e/kpl ja ne ovat varsin riittävä korjaus ellei hopeointi ole umpioista rikki.

      Releytä ne valot, tehtaalta ei ole valoreleitä. Jännite nousee polttimolla -> kymmeniä prosentteja lisää valotehoa.

      Sumuvalot.. anna niiden olla, jos niihin joku tuikku syttyy niin kelpaa katsastusmiehelle. Melko turhat koristeethan ne on.

      Comment


      • #4
        Umpiot

        Juu toi vehje se on, ja pirulauta HIRVEN jalat rikkoneet molemmat umpiot pohjineen. Konepeittokin menee uusiksi joten onko noissa uudemmissa konepelleissä, missä se maski on samaa yksikköä niin samat umpiot? Ajattelin josko vaihtais tohon uudempaan niin eihän toi lukkopelli kustannuksia paljon lisää samalla sais uudistettua noukkaa.

        Comment


        • #5
          Eri umpiot on uudempikeulaisessa. Vanhemmassa umpioiden sisäreunat melko pystysuorat, mutta uudemmassa selvästi viistetyt.

          Jos haluat parhaat lyhyet mitä laillisesti voi laittaa, osta ne "RS2" h1+h1 linssioptiikat. Niissä sitten on vastaavasti huonommat pitkät.

          Itselläni on h4+h1 ja kaverilla nuo linssit niin on ollut aika helppo vertailla. Molemmilla releytykset.

          Saksasta saa parhaimmillaan 420 eurolla linssivaloparin nykyään. Suomesta taitaa motonetin ~320 euroa kappale olla halvin :(
          Tosin originaalina taisi olla samoissa. Originaalihinnat yllättää umpioiden kohdalla.

          Uuudemman mallin konepellin löytäminen purkamolta on hankalaa!

          Comment


          • #6
            Konepelti on sama 80 ja 90 malleissa, jostain varmasti löytyy 80:n peltejä edullisesti. Sumuvalojen lasiosat saa ostettua erikseen, saksassa muistaakseni n. 40? kappale. 80 ja 90:n maskit on samanlaisia fyysisiltä mitoiltaan, joten semmoinenkin käy korvikkeeksi.
            Parhaan vastineen rahalle saat varmasti kun ostat ne 90:n vakio H4+H1 umpiot ja reletät sähköt, sekä hankit jotkut laatupolttimot.


            Kummallisia nuo makuasiat, itse en haluaisi suurin surminkaan B4:n möhkömaskia 90:een, ainakaan vakiolokareiden kanssa.

            Comment


              #7
              Eri umpiot on uudempikeulaisessa. Vanhemmassa umpioiden sisäreunat melko pystysuorat, mutta uudemmassa selvästi viistetyt.

              Mitkä on noitten b4 mallisten varaosanumerot?

              Comment


              • #8
                Mitä mallia 4wd tarkoittaa? B4 vakiot H4:et, S2/coupe H4+H1 vaiko linssivalot ?

                Comment


                  #9
                  91 vuosimallin coupeen uudemmalla korilla, on samanlaiset umpiot kun s2 mutta ei ole korkeudensäätöä

                  Comment


                  • #10
                    Kori on sama, konepelti/keulan osat vain jossain välissä muuttuivat.

                    Umpiot on samat ilman/kanssa säätömoottoria.

                    Comment

                    Working...
                    X