Saakohan tuohon C4:seen ostettua pelkästään kuskinoven alenpaa saranatappia, vai pitääköhän hommata koko paketti jostain?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C4 saranatappi
Collapse
X
-
Nyt kun pakkanen vähän hellitti täällä "lapissa", niin pääsi tutkailemaan vähän takemmin ja toteamaan, ettei saranasta enää saa toimivaa pelkästään sarantapin vaihdolla kun on väjyyttä niin pirusti...
Yritin samalla tutkiskella mitenkä saranatapin saisi pois, mutta taitaa olla kiinteä versio, joka lähtee pois vain rälläkää ja lekaa hyväksi käyttäen=)
...vai olisikohan jollain hellävaraisempaa lähestymis tapaa tiedossa, että näkis tarviiko ostaa kokonaan uusi sarana, vai voiko kyhäillä viritelmän millä saisi sen toimimaan.
Comment
-
Onkohan kenelläkään tietoa passaako minkään muun audin sarana kuskin oveen C4:ssa.
On tulluna kohta soitettua ummet ja lammet, kun olen metsästellyt saranaa.
Näyttää uupuvan Kaikista raato C4:sta kuskin oven alempi sarana joihinka olen nyt törmännyt, joten taitaa olla aika kysyttyä tavaraa...
Comment
-
Vähän OT, mutta tänään huomasin kuskinpuoleisen alasaranassa "ruostetta" saranan alaosassa. Olen niitä sillöin/tällöin rasvannut suihkuteltavalla vaseliinillä. Jokohan minullakin...
Comment
Comment