Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 saranatappi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 saranatappi

Saakohan tuohon C4:seen ostettua pelkästään kuskinoven alenpaa saranatappia, vai pitääköhän hommata koko paketti jostain?

koko sarana, tappia ei saa erikseen

Comment

jotenkin se oli ennalta arvattavissa =)

Comment

Ehkä sen voisi sorvata? Usein tappi pyörii väärästä paikasta ja kuluttaa saranan kapeat kannakset väljiksi. Korjasin eräät alasaranat ihan hitsaamalla tapin kiinni niin, että alkoi pyöriä oikeasta paikasta. Hyvä tuli, hitsipisteet jäi saranan alapintaan katveeseen silmiltä.

Comment

Audin saranoilla on ikävä tyyli jumittua niin tiukkaan että tuo päiden hitsaaminenkaan ei enää jossain vaiheessa auta.

Comment

Nyt kun pakkanen vähän hellitti täällä "lapissa", niin pääsi tutkailemaan vähän takemmin ja toteamaan, ettei saranasta enää saa toimivaa pelkästään sarantapin vaihdolla kun on väjyyttä niin pirusti...

Yritin samalla tutkiskella mitenkä saranatapin saisi pois, mutta taitaa olla kiinteä versio, joka lähtee pois vain rälläkää ja lekaa hyväksi käyttäen=)
            ...vai olisikohan jollain hellävaraisempaa lähestymis tapaa tiedossa, että näkis tarviiko ostaa kokonaan uusi sarana, vai voiko kyhäillä viritelmän millä saisi sen toimimaan.

Comment

Onkohan kenelläkään tietoa passaako minkään muun audin sarana kuskin oveen C4:ssa.

On tulluna kohta soitettua ummet ja lammet, kun olen metsästellyt saranaa.
              Näyttää uupuvan Kaikista raato C4:sta kuskin oven alempi sarana joihinka olen nyt törmännyt, joten taitaa olla aika kysyttyä tavaraa...

Comment

Ei passaa.

Osuvasti sanottu tuo.. oletko varmasti kysynyt Lammelta? :)

Comment

Käry kävi!!
                  Ei ole vielä tullut Lammelta kysyttyä ainoastaan ummelta =)

Comment

vasaralla reikä "piukemmaksi", on toiminu kohta vuoden!!

tappi kyllä mulla ainakin lähti lyömällä pois

Comment

Vähän OT, mutta tänään huomasin kuskinpuoleisen alasaranassa "ruostetta" saranan alaosassa. Olen niitä sillöin/tällöin rasvannut suihkuteltavalla vaseliinillä. Jokohan minullakin...

Comment

Ostinpa uuden saranan ja rupesin laittamaan sitä paikoilleen, mutta...
                        Joten onkohan kenelläkään arvon raadissa kokemusta mitenkä sen saa vaihdettua helpoiten, ettei vaan menettäis taivaspaikkaa=)

Comment

Working...
                        X