Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

90 Quattro -89 ABS-anturi(t)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 90 Quattro -89 ABS-anturi(t)

    Joo eli laakerin vaihdon yhteydessä tuli vika että ABSine merkkivalo syttyy about 3 min ajon jälkeen ja ennen sitä absit ruksuttelee hiekkatiellä/liukkaammalla hitaasta vauhdista jarrutellessä.tänään sitten katselin niin anturissa tosiaan vähän havaittavissa kolhua päässä ja ei anna mitään ohmiarvoja pihalle.

    eli mistä ja mihin hintaan saa antureita?? ja nyt olisi siis tarkoitus saada suht huokeesti.

    toivottavasti ei ole liian kallis palikka,muuten alkaa tuo audin pitäminen olla kallista,nyt on jo oston jälkeen (3kk) mennyt about 400?,eikä loppua tunnu näkyvän.vaihdettavaa olis muutamia puslia,pallonivel,raide tangonpää ja paskamaisimpana kytkimentyösylinterin suojakumi ja jokin paikka mistä vedätellessä pääsee vaihteistö öljyä pihalle...

  • #2
    Myyntiosastolla näyttää olevan "s2 osia" tms ja siellä kierros abs-antureita ihan sopuhintaan.

    Vanhojen audien pitäminen hyvänä saattaa joskus vaatia vähän lompakkoa ja hermoja :)

    Comment


    • #3
      Niitä saa myös vaikka tosta Vitikaiselta. Ei oo kalliita.

      Nii ja harrastaminen ei oo halpaa:)

      Comment


      • #4
        Ok,kiitoksiva. Linnaosalta kysyinkin jo mutta ei heiltä löötynnä,kait sitä pitää kysästä mitä vitikaisella osaset makselis,vaikka eipä tuo 50? paha 4kpl ois...

        no niin harrastus on kallista mutta itse auto kun on olevinaan käyttöautona,mutta jospa nuo viat kohta alkais loppumaan ja kestäis vähän aikaa kasassa...

        Comment


        • #5
          Joo ei varmaan kyllä saakkaan. Tarkemmin tossa tutkailin niin tulee johtoineen päivineen koko paska. Onkin eri homma kun kaverin golfissa. Eri osanumerolla näyttäs olevan s2:sen anturit, mut taitaa olla ero vaan johdon pituudessa?

          Comment


          • #6
            Kellään tietoa että onko erona vaan johtojen pituus?? kyllähän noissa entisissäkin näyttää olevan jo liittimet välissä niin helpostihan sinne pätkän lisää liittää/juottaa...

            eihän tuolla kesällä sinällään väliä ole kun katsastuksestakin mentiin läpi niin että ensin vein vaan katsastukseen,ei edes huomannut että olis "pyöränlaakerissa" vikaa (laakeri vaihdettu jyrinä ja jurina jatkuu),löyti kuitenkin puslia jotka pisti vaihdettavaksi ja no ennen uudestaan asemalle käyttöä vaihdettiin laakeri ja meni absit paskaks,korjaus menetelmänä vanha kunnon polttimo pois taulusta niin eihän se katsuri asiaan sit enempää puuttunut...

            Comment


            • #7
              Sun onneks käyny inssillä kämmi:)

              Comment


              • #8
                joo,no kato olihan sillä tarkotuksena lähinnä tarkistaa puslat ja kun auto oli emännällä sen päivän käytössä = emäntä käyntti konttorilla niin autossa oli kaikenmaailman hiusäriä ja käsilaukkua sun muuta tavaroo + vielä käsijarrussa vapun jäljiltä serpentiinit niin kait se oli sit tosiaan jäänyt vaan huomaamatta se valo kun ajo halliin...

                mutta tosiaan oishan se kiva olla myytäessä/ens talvena absit kunnossa...eluis jos joku tietöö että onko eroja niin eikun kertoo juu...

                Comment


                • #9
                  ot:

                  Mitenkähän paljon meitä rinkelipussikuskeja varkaudessa oikeasti on?

                  Comment

                  Working...
                  X