Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Renkaiden tasapainotus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Renkaiden tasapainotus

Mulla oli tässä uudet kesärenkaat+vanteet liikkeessä päällelaitettavana+tasapainotettavana..
    Yksi asia kuitenkin pisti silmään, nimittäin kolmessa vanteessa oli se normaali tai ehkä jopa hiukan totuttua pienempi määrä tasapainotuspainoja, mutta yhdessä vanteessa ei ole YHTÄÄN painoa!!

Omalle kohdalleni ei ole koskaan aiemmin sinä aikana kun minulla on ajokortti ollut (17v) sattunut rengas/vanneyhdistelmää jossa ei olisi ollut YHTÄÄN tasapainotuspainoa!

Onko muille tullut koskaan moista vastaan?

Vai olisiko kenties syytä alkaa epäilemään että liikkeessä jäi pojilta yksi rengas tasapainottamatta..vai onko nyt sitten sattunut sellainen ihme että kohdalle on osunut täydellinen rengas-vanne-yhdistelmä?

Tuossa mun gm:n tuotteessa on myös yksi rengas jossa ei ole painoja. Eikä tarvinnutkaan, sillä oli ihan ittekseen tasapainossa. Hyvä tsäkä...

Comment

"Lottovoitto" tai...

Comment

No..kaipa se sitten mahdollista on jos jollekin on käynyt joskus samoin..
        Ihmetytti vain kun itelle ei tosiaan ole moista tullut vastaa koskaan vaikka "jokunen" vuosi on jo autoiässä vierähtänyt..

Saapa nähdä miten on kun aikanaan keväämmällä renkaat menee alle..onko kyseessä tosiin "lottovoitto" vaiko rengaspojan nukahdus tasapainotushommassa..

Heh..kiire ei kyllä ainakaan ole rengasliikkeessä moista unohdusta aiheuttanut..sen verran rauhallista aikaa siellä tunnutaan tähän aikaan vuodesta elävän.. :)

Comment

Toisilla asentajilla saattaa olla vähän suuremmat toleranssit , ei ne aina niitä 0:lle laita.

Comment

Working...
          X