Tuli vuosikatsastuksessa vastaan moinen ongelma B6 korisen A4 kanssa. Kyseessä siis etuvetomalli. Oli merkkitietoinen katsuri ja löysi välystä takaata kallistuksen vakaajan kiinnityksestä kummaltakin puolelta, parina aikaisempana katsastuskertana en ole huomannut edes noita tarkistettavan ?
Onko kovinkin yleistä tuo B6 etuvetojen kohdalla ?
Ihmetyttää vain moinen kun autolla ei ole ajettu edes 100tkm vielä eikä alustaan ole vaihdettu tietääkseni vielä aiemmin mitään osia ei eteen eikä taakse.
Auto menossa Audi Centeriin tsekkaukseen viikon päästä, mutta olisi mukava tietää etukäteen kuinka yleinen ongelma tuo on ja miten asiaan on marmorilla suhtauduttu (huoltoneuvojan mukaan "onhan noita muutamia vaihdeltu").
Mitään haittaa en ole tuosta huomannut eikä edes kolise mitenkään, katsastuskin on kaiken lisäksi hyväksytty, mutta kehotuksen laittoi asiasta.
Käsitin että väljää olisi kallistuksenvakaajatangon yläpäässä ja mitä ETKAA selailin päädyin siihen että kyseessä on mitä ilmeisemmin pelkkä vajaan kympin maksava kumipusla (katsuri puhui pallonivelestä...olikohan ihan hatusta vedetty ?).
Onko kovinkin yleistä tuo B6 etuvetojen kohdalla ?
Ihmetyttää vain moinen kun autolla ei ole ajettu edes 100tkm vielä eikä alustaan ole vaihdettu tietääkseni vielä aiemmin mitään osia ei eteen eikä taakse.
Auto menossa Audi Centeriin tsekkaukseen viikon päästä, mutta olisi mukava tietää etukäteen kuinka yleinen ongelma tuo on ja miten asiaan on marmorilla suhtauduttu (huoltoneuvojan mukaan "onhan noita muutamia vaihdeltu").
Mitään haittaa en ole tuosta huomannut eikä edes kolise mitenkään, katsastuskin on kaiken lisäksi hyväksytty, mutta kehotuksen laittoi asiasta.
Käsitin että väljää olisi kallistuksenvakaajatangon yläpäässä ja mitä ETKAA selailin päädyin siihen että kyseessä on mitä ilmeisemmin pelkkä vajaan kympin maksava kumipusla (katsuri puhui pallonivelestä...olikohan ihan hatusta vedetty ?).
Comment