Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80:sen takajarrujen reikäjako

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80:sen takajarrujen reikäjako

    Olisi tarkoitus vähän päivitellä isompia jarruja tuohon B4 S2:sen taakse, kun palat rohinasta päätellen on loppu ja levytkin kamalassa kunnossa. Jos jollain olisi tiedossa tuon satulan reikäjako niin saisi tehtyä sovitusadapterit ilman että tarttee auton alle mennä kuin kerran, laiska kun olen. Sama satulahan on ainakin kaikissa B4 malleissa missä 245x10 levyt löytyy takaata.

    #2
    90mm on ainakin kaikissa muissa samanlaisissa satuloissa, eli kai se on näissäkin

    Comment


      #3
      90mm. on kannakkeen jako napaan.
      Pikaisella mittauksella satulan kiinnitys kannakkeeseen n.117-118 mm.

      Comment


        #4
        Luetun ymmärtäminen on vielä hakusessa

        Comment


        • #5
          Kiitoksia, tehdään adapterit nyt sitten kylmiltään valmiiksi ja Maanantaina tilaukseen 302mm levyt taakse. Saa taas vähän tuuninkia ja näyttämään paremmalta isojen vanteiden sisällä takajarrutkin. Jos ei sovi laakista niin ei sitten, Ässä taas seisonnassa kesän niin ei sillä niin väliä, mutta laiska omistaja haluaisi vaan kerran olla auton alla tän takia.

          Sleepy2: Nyt en oikeen ymmärtänyt? Eli 90mm kiinnityspulttien väli, mutta mikä on tuo 117-118mm?

          Comment


            #6
            Eli tuo 90mm on satulan längen kiinnityspultien väli kannakkeeseen ja sleepyn mitta on satulan liukupulttien välinen mitta.

            Kerros kumpaa hait?

            Comment


            • #7
              Nonii, tyhmempikin ymmärtää kun vääntää rautalangasta. Satulan längen kiinnityspulttien väliä hain. Katotaan miten äijän käy, levyn maljan korkeus on 7-9mm isompi kuin vakilevyjen, että ei ottaisi mihinkään kiinni.

              Comment


                #8
                8E0 takajarrut olis pulttaa kiinni tyylinen ratkaisu.

                Mitäs jarruja olet sinne laittamassa?

                Comment


                • #9
                  2004-> A6:sen 302mm takalevyt, 12mm paksut mitkä sorvataan 10mm paksuisiksi. Satulat jäävät ihan orkkiksiksi, olka-akselin ja satulan kannakkeen väliin tehdään siirtopalat. Näin periaatetasolla, ja muistikuvien varassa pitäisi kanssa olla ihan bolt-on juttu, mutta katotaan nyt miten käy kun saan osat käsiin.

                  Etujarruthan mulla on jo vastaavalla tavalla suurennettu, en näe itselleni tarvetta millekkään monsterisatuloille. Lisäksi tuo on käytännössä melkein ilmainen jarru-update, ja on siitä vähän isompikin hyöty kuin pelkkä visuaalinen.

                  Comment

                  Working...
                  X