Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT:n ohjaustehostin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TT:n ohjaustehostin

    Alkoi ohjaustehostin ääntämään melko voimakkaasti ja raskaaksi meni ohjauskin niin tarkastaisin että miten on ohjaustehostimen öljyt mut missä se säiliö on?

  • #2
    Apukuskin puolella, yhdellä ruuvilla olevan suojamuovin alla.

    Comment


    • #3
      Kiitoksia. Tyhjä oli ja nyt pitäis alkaa tutkimaan että mistä nakkaa pihalle öljyt kun vänkärin puolen suojakaari on siinä öljyssä.

      Comment


      • #4
        Itselläni aivan vastaava tilanne! Tarkoitatko suojakaarella sisälokasuojaa vai mitä? Ilmoittelehan jos löydät vuotokohtaa..
        Viimeksi muokannut -TT-; 10.5.2008, 14:24. Perustelu: tarkennus

        Comment


        • #5
          Juu sisälokasuoja.

          Comment


          • #6
            Ilmeisesti menny hammastanko (ohjausvaihde) paskaksi. Nyt pitäis alkaa metsästämään vaikka saksasta semmosta kun suomessa maksaa niin pirun paljon. Onko kellään ehdotuksia?

            Comment


            • #7
              kato osat mitä tarvit, mene osoitteeseen www.vagcat.com katso sieltä osat mitä tarvit (kun klikkaat tarvittavaa osaa niin saat saksalaisen nimen) sitten vain www.ebay.de ja sinne ne nimet vain copy-paste.

              Comment


              • #8
                Ikävä ronkkia vanhoja topickeja mutta oman tt:n vänkärin puolelta oli myöskin ylättäen puskenut öljyt pihalle ja pumppu huutaa. Mielenkiintoista sikäli että ohjaus ei itseasiassa ole markittävästi raskaampi. Silti se hammastanko vuotaa ja uusi on tilattu. Nyt noin ihan mielenkiinnosta, mistä kohtaa se alkaa vuotamaan ja minkä takia? Onko yli 20 asteen pakkasella jotain tekemistä tuhon kanssa? Mietittiin myös tuttujen kanssa, olisiko golfissa sama hammastanko ja eri osanumero johtuisi lähinnä paketin sisällöstä eli golfiin tulisi samassa nipussa enemmän osia, raidetangon päitä myöten?
                Mikähän siinä muutenkin on että golfeissa nuo tuntuu kestävän mutta audista se korkkaa jo vähän yli 100tkm jälkeen. Onko unkarin pojilla ollut huono motivaatio linjalla tai peukalo keskellä persettä noita tehdessä.
                Viimeksi muokannut LauriJT; 18.2.2009, 18:47.

                Comment

                Working...
                X