Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Aluvanteiden pultit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Miten tiukkaan te oikein vedätte ne tavalliset pultit sitten? Omalla kohdalla ei ole ollut mitään ongelmaa lukkopulttien kanssa vaikka olen vetänyt aina yhtä tiukalle (120Nm) kuin muutkin pultit.

    Comment


    • #32
      Lueskelin McGardin, jotka pultit siis omassa autossa, nettisivuilta ohjeita pulttien kiristykseen ja kyllähän siellä oli että ne samaan tiukkuuteen kuuluu kiertää mitä muutkin pultit. Väärää informaatiota taas sain rengasliikkeestä...

      Eli pahoittelen kun yritin huijata jättämään ruuvit liian löysälle...=)

      Using the McGard key and a wrench, tighten each wheel lock to the torque specified on your vehicle owner's manual. For best results, always use a torque wrench and a socket. Keep the key pattern firmly
      and squarely engaged into the lock pattern. They can be kept square to each other via direct inward
      pressure. This will prevent uneven pressure on the key which could result in damage to the lock
      and/or key.

      Comment


        #33
        Tietysti se lukkopultti pitää laittaa samaan tiukkuuteen kukn muutkin pultit.
        Jos voro huomaa, että tuommoset vanteet minä haluan, niin tuo lukkopultti on korkeintaan pieni hidaste.

        Comment

        Working...
        X