Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
mulla ainakin on iso ero käsijarrun toiminnassa jos pyöritän männät sisään enkä tee siten että sisään mentäessä passaa just käypäseks palojen kanssa.
Jos pyöritän pohjasta männän käypäselle kohdalle niin käsijarrun kehintä ei tule niin tiukaksi.
Vois olla yks syy sullakin.
Rupesin aamulla ilmaamaan sitä vasenta jarrua ja mönjäähän sieltä linjasta tuli. Nyt toimii asiallisesti.
Lisäänpä huvikseni tähän että aika paljon joutui kilkettä vaihtamaan että tuli ns. toimiva peli.
Leimalle ja muutenkin tuli vaihdettua raidetangonpää, alatukivarsi, kaikki vetonivelet niin sisemmät kuin ulommatkin, pyöränlaakerit, takajarrulevyt, joka nurkkaan jarrupalat, jakajankansi, pyörijä ja jopa vääränväriset parkkipolttimot sekä toinen takavalo oli muuttunut akvaarioksi.
Vakkari päätti alkaa toimimaan kun vaihdoin letkut.
Vielä meinasi unohtua että öljyn menekkikin rauhottui kun venttilikopan tiivisteen uusin.
Toistaiseksi harmia enään siintä vuotavasta lämppärinkennosta.
Comment