Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi s4 vm.94 jousituksesta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi s4 vm.94 jousituksesta

Onkohan muussa mallissa samoja jousia kuin tuossa s-mallissa, meinaan vaan kun noita normaaleja jousia ei saa kuin merkkiliikkeestä?

Jos tarviit madaltavat niin mulla on jossain laatikossa vähän ajetut. Aika reippaastikin madaltavat.

Comment

Mut kun mä haluan eroon näistä mun madallusjousista, haluan vakion alustan(s4), mulla on nyt 50mm madallus edessä ja kraapii jokaisessa töyssyssä, takana vissiin 30mm(normaali iskareilla, ei tasosäädölliset). Jos joku haluaa ässäänsä vaihtaa madallussarjan norrmaalin tilalle, niin voisin tehdä vaihtokaupan tai sit jos löytyis vähän korkeammat madallusjouset eteen esim.30mm, niin nekin kiinnostais!

Comment

Hyvä kuntoset UrS4 (sedan) vakio jouset löytyy itseltä varastossa.
        Sopivuutta Avantiin en tiedä, ainakaan takajousien osalta.
        Etupäässä luulis olevan samat jouset.

pistä privaa jos kiinnostaa

Comment

vielä audi s4 avant 2.2t alustasta

Eli mulla on ollut tuossa audissa alkuperäisenä tasosäätö takana, tasosäätöiskarit on poistettu ja laitettu kaasut tilalle, mutta muut on jätetty. Ostin tepolta madallusjouset tuohon ja kun asensin taakse jouset, niin takapää jäi todella korkealle(10cm pyörästä kaareen). Onko noissa erilaiset noi iskarin yläpäät kuin normaalissa ilman tasosäätöä olevissa? (ainakin meidän vanhemmassa audi100 vm-88:ssa oli paljon matalampi)

Comment

Onhan ne erillaiset (korkeammat). Sun pitää laittaa normaalin tolpan yläpää sinne, niin se asettuu oletetulle tasolle.

Comment

Mistähän noita sais? Olisko kellään ylimääräisiä,tarvisin pikaisesti,pitäis katsastaa?

Comment

Working...
              X