Eli miten hitossa toi puskuri on tuossa laitteessa kiinni? Näyttäisi, ettei mitenkään... Sivussa on jotkin kiskot, jota pitkin se puskuri näyttäis tulevan veke ihan vetämällä ja alapuolella on semmoiset muovilipareet, joita sivuun tökkimällä se alapää antaa periksi. No, okei.
Entäpä yläpuoli? Toi on sen verran ottanut itteensä ranskalaisesta suudelmasta, että on vähän vääntynyt ylöspäin ja taaksepäin koko roska ja nyt en tiedä että pitäskö käyttää raakaa voimaa, vai onko siellä jemmassa vielä jotain kannakkeita, mitkä ovat kenties painuneet näkymättömiin? Taidanpa laittaa taljan puuhun ja nykäistä pakilla, niin ainakin jotain lähtee :D
Ja jos tulee mieleen jotain hyvää konstia repiä ehjänä ne vilkku&sumari -yhdistelmän pois, niin otan mielenkiinnolla idikset vastaan. Valon kuvut on ruuvattu etupuolelta kiinni, mutta pohja on puskurin takaa ruuveilla kiinni. Eli pitäs ensin repiä puskuri pois että saa valot pois, mutta sit pitäs ottaa ne valot pois että se puskuri lähtee repimättä johtoja... :p
Osa kummallisuuksista voi toki olla edellisen omistajan räpellyksiä, kun siellä on jos sun jonkunnäköistä itseporautuvaa, reikälevyä, silikonia, kittiä, teippiä ja oikeastaan kaikkea mitä voi kuvitella löytävänsäkin. :D Onhan tossa tuo yksi räjäytyskuva tarjolla joo, ja kun sitä tutkii, niin yläpäässä pitäs olla jokunen ruuvi kiinni. Eipä vaan löytynyt. Samaten lokarin helman paikkeilla, mutta kyllä on mielenkiintoinen konstruktio kerrassaan, kun ei tunnu kuvat ja auto täsmäävän.
Eli missäs järjestyksessä ja mitä olette repineet irti?
Entäpä yläpuoli? Toi on sen verran ottanut itteensä ranskalaisesta suudelmasta, että on vähän vääntynyt ylöspäin ja taaksepäin koko roska ja nyt en tiedä että pitäskö käyttää raakaa voimaa, vai onko siellä jemmassa vielä jotain kannakkeita, mitkä ovat kenties painuneet näkymättömiin? Taidanpa laittaa taljan puuhun ja nykäistä pakilla, niin ainakin jotain lähtee :D
Ja jos tulee mieleen jotain hyvää konstia repiä ehjänä ne vilkku&sumari -yhdistelmän pois, niin otan mielenkiinnolla idikset vastaan. Valon kuvut on ruuvattu etupuolelta kiinni, mutta pohja on puskurin takaa ruuveilla kiinni. Eli pitäs ensin repiä puskuri pois että saa valot pois, mutta sit pitäs ottaa ne valot pois että se puskuri lähtee repimättä johtoja... :p
Osa kummallisuuksista voi toki olla edellisen omistajan räpellyksiä, kun siellä on jos sun jonkunnäköistä itseporautuvaa, reikälevyä, silikonia, kittiä, teippiä ja oikeastaan kaikkea mitä voi kuvitella löytävänsäkin. :D Onhan tossa tuo yksi räjäytyskuva tarjolla joo, ja kun sitä tutkii, niin yläpäässä pitäs olla jokunen ruuvi kiinni. Eipä vaan löytynyt. Samaten lokarin helman paikkeilla, mutta kyllä on mielenkiintoinen konstruktio kerrassaan, kun ei tunnu kuvat ja auto täsmäävän.
Eli missäs järjestyksessä ja mitä olette repineet irti?
Comment