Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 8l Vanteitten Et

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A3 8l Vanteitten Et

eli olis 18" vanteet tiedos ja takavanne olis 9,5" leveä ja ET olis 42. onko mahdollista että se vielä pyöriskin? :D

sanoisin että joo, riippuen madalluksesta. Itellä on 8,5x18 ET30 ja pyörii vallan mainiosti. Eihän tuossa taida tulla kun 1,35 senttiä sisemmäksi tuo vanne sulla.. Eli etureuna menee melko samalle tasalle kun tuo mun vanne, mutta sisäpuolelta menee kohti iskaria tuon reilun sentin. En oo mitannut paljonko mulla siellä on tilaa. Mutta levikepaloilla saat sitä hiukan ulospäin, jos ei muuten mahdu. Etureunassa ainakin on tilaa levittää.
    Korjatkaa jos olette eri mieltä! :)

EDIT: vai meneekös se sittenkin enemmän kohti iskaria. 2,54cm lisää leveyttä, eli 1,26cm per puoli ja ET lähtee "karkuun" vielä 1,2cm eli sisäreunalle tulis siis 2,46cm lisää?! Tällöin mun vanteeseen verrattuna sisäreuna vanteesta on melki tuuman lähempänä iskaria. Sit voi tulla jo ahdasta. Mut levikepalat avuks.. :)
    Viimeksi muokannut JS1984; 8.4.2008, 17:24. Perustelu: sentit...

Comment

Minkäs merkkiset vanteet nuo 9,5" leveät on? hakusessa olis paljon huulta :)

Comment

itellä kans kovasti kiinnostusta noihin leveisiin valsseihin:) kehtaako näin pienillä tuumilla noita laittaa alle-> http://www.blocket.se/vi/19763540.htm?ca=7_s

Comment

Working...
        X