Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Takovanteiden oikaisu (ATP Forged "18)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Takovanteiden oikaisu (ATP Forged "18)

Vaihdoinpa kesäkumit alle. Yllättäen viimeisessä renkaassa huomasin edellisen omistajan kanttariinajon jäljen, mutta laitoin silti alle. No eipä kestä ilmat sisässä. Pystyykö noita edes oikomaan? Ja missä?

Sinänsä ei harmita, kun auto ostettu Laakkoselta ja ei oo tainnu edellinen omistaja mainita asiasta. Heidän ongelmahan se on. Soittelin yhteen rengasliikkeeseen ja suosittelivat, että ei kannata lähteä edes oikomaan.

Tuo näyttää siltä että kyllä sen saa oiottua, varsinkin kun on takovanne.

Erikoissorvaamo Sunila Tampereella osaa varmaankin auttaa.

Comment

Vanteitahan ei oikeasti saisi edes oikoa...
      Alkuperäinen rakenteen vahvuus on mennyttä kun vanne menee ruttuun.
      Jos vanne menee autoliikkeen piikkiin niin otat uuden vanteen ja oikasutat tuon varavanteeksi.

Nim. Itsekin vanteita aina silloin tällöin oikonut...:)

Comment

Näin ajattelinkin tehdä.. Soitin mielenkiinnosta edelliselle omistajalle, että mitä oikein on tapahtunut. Sanoi, että se on tuota samaa vannetta jo aikaisemminkin oiotuttanut ja tuo oli nitkahtanut ihan perus kaivonkansikoloon ajaessa.. oli yllättäen unohtanut mainita Laakkoselle autoaan vaihtaessa.

Comment

Suomen hiomopalvelu lapualla, korjaa aluvanteita. Oikaisee heitot ja korjaa kanttarinaarmut, ym..

Tekee vannekorjauksia myös vakuutusyhtiölle, joten kait tuo sitten laillistakin on.
          Työnjälki ainakin oli moitteetonta, oikaisun jälkeen heittoa vähemmän kuin uutena.

Comment

Laakkosen myyntipäällikkö alkoi sitten vihjailemaan, että oon itte ajanut sen vanteen solmuun ja yritän nyt itkeä niiltä uutta.. oli kuulemma kaikki vanteet olleet kunnossa kun liikkeeseen oli tuotu auto vaihdossa. Niinpä tietysti. No rakentavan keskustelun jälkeen suostuivat tulemaan puoleenväliin vastaan. Tämän hetken alin hinta mitä olen yhdelle vanteelle saanut, on 400€. Tietääkö joku mistä sais halvemmalla?
            Vanne siis ATP Nido d'ape Forged Super Polished 8x18

Hommaa ei olla vielä Laakkosen kanssa lyöty lukkoon, jos vaikka löytys jostain vielä halvemmalla..

Comment

Laakkonen pienen kädenväännön jälkeen maksaa mulle koko vanteen. Nyt kaikki ovat onnellisia.

Comment

Sanoitko heti alkuun, että soitit edelliselle omistajalle ja se sanoi vanteen olleen rutussa häneltä lähtiessä?

Comment

L-Weldin palveluita olen itse käyttänyt.

Comment

Sanoitko heti alkuun, että soitit edelliselle omistajalle ja se sanoi vanteen olleen rutussa häneltä lähtiessä?
                    En sanonut heti alkuun, mutta asia tuli esille, että olin ollut entiseen omistajaan yhteydessä. Se oli oleellinen pointti, että sitä on kerran jo hakkaamalla korjattu (jäljet näkyy) ja sen jälkeen oli mennyt monttuun ajettaessa taas mutkalle. Myyntipäällikkö vastasi, että edellisen omistajan mukaan vanteet tulivat taloon suorana.

Vaikka teki mieli räyhätä ja uhata, että tuun työntää sen vanteen sulle perseeseen, niin käyttäydyinkin täysin asiallisesti ja perustelin omat vaatimukseni hyvin. Mainitsin myös, että tuommonen vihjailu ei anna kovinkaan ammattimaista kuvaa toiminnasta, sen takia on vakuutukset kunnossa jos vanne menee ajossa mutkalle. Tämä johti sitten siihen, että he korvaavat minulle uuden vanteen. Toivottivat vielä hyvää kesänodotustakin kaupanpäällisiks.

Comment

Toivottavasti saat tuon vanteen oiottua, nimittäin uutena ei enää kyseisiä vanteita saa.

Comment

Ei ainakaan ihan helposti löydy. Siksi onkin uusi sarja alla.

Comment

Working...
                        X