Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sivupeilin irroitus AUDI 80 vm 1988

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Sivupeilin irroitus AUDI 80 vm 1988

Mulla on Audi 80 vm 88.
    Olen vaihtamassa siihen uutta kuljettajan ovea.
    Mutta ongelma on sivupeili.
    MITEN SE IRROITETAAN?

Käännä peili "parkkiasentoon". Alta paljastuu pari pulttia.
    Voi olla vähän jäykkä, jos ei ole koskaan taivuteltu, mutta kyllä se kääntyy korinmyötäiseksi.

Ei tarvii huutaa.

Comment

Mitenkäs vaijerisäätöisissä saan sen koko peilin irroitettua. Sen peilin kyllä saan irti ovesta, kun otan ne kaksi mutteria pois, mutta ne vaijerit ahistaa. Ne on kiinni siinä säätömutikassa ovipaneelissa. Olen yrittänyt saada sitä säätömutikkaakin irti, mutta tuloksetta. Mitenkähän nuo sais irti, jotta saisi maalattua nekin korinväriin.

Comment

Hyväksikäytän aihetta: kuinka saan typ89 peilin auki? Mulla kuskin puoleinen peili ei säädy, moottorista kuuluu ääni, mutta peili ei liiku. Lähteekö peililasi irti, vai halkeaako peilin kotelo saumastaan? Kun ei pokka riittänyt repimään täysillä, ettei vaan hajoa lopullisesti.

Comment

Omalla vastuulla : Varovasti kampeamalla peililasin ylä- ja alareunasta pitäsi lähteä ehjänä pois.

Comment

Jep, lasi lähti irti suht' helposti ja ehjänä. Katkenneita pikkuisia muovitikkuja en rupea korjaamaan, joten peilin säätö pysyy jatkossakin manuaalisena. Lasin takaisinlaitto olikin sitten hankalampaa, mutta vartin ähkimisen jälkeen onnistuin, ja peili on taas kasassa.

Comment

Kaivellaan vähän vanhoja välillä:) Pitäisikö tuossa typ89:ssä olla se ns. parkkiasento peilissä? Peili pitäisi irroittaa ja ei kyllä käänny mihinkäänpäin se peili ilman suurta väkivaltaa ainakaan...

Comment

Working...
              X