Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 korimalleista ja ksenoneista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 korimalleista ja ksenoneista

Otsikon mukaisen auton hommasin eilen.. Etuvetoisella volvolla ruopiminen rupesi riittämään... Mutta asiaan! Audi foorumilla pyöriskellyt olen ja vanhoja juttuja selaillut, mutta...? Voisiko joku ystävällisesti valaista minua parissa asiassa! Mitä tarkoittaa B5,B7 etc..korimallia? mikä minulla on? Sitten toinen kyssäri: Autossani on xenon ajovalot ja toinen oli myyjän toimesta juuri vaihdettu ja nyt valojen sävyero on melkoinen. Saanko jostain selville(siis helposti) millainen xenon autoon on vaihdettu niin tietäis ostaa täsmälleen samanlaisen tilalle! Voipi tuntua nää kysymykset helpoilta teistä, mutta jostain se on aloitettava audiin tutustuminen!!

Sinun korimalli on B6. B5 oli edellinen malli ja B7:aa eli teikäläisen mallin faceliftiä alkoi saada vuonna 2005.

Comment

Näkishän sen polttimon kannastakin, mutta on sen verran kallista tavaraa ettei kannata lähteä turhaan irroittelemaan.

Mielenkiintoista muuten, että B5 faceliftiä ei numeroitu uudestaan. No siinä ei paljoa muuttunutkaan, B7:aan tuli se single frame maski.
      Audi 80 taidettiin tuntea B4:nä aikanaan.

A6:ssä menee taas C4...C5...C6, C5 oli varsin pitkään 96->2004 tms

Comment

Menin tankkaamaan ylpeänä audiani.. Avasin polttoainetankin luukun ja siellä oli vihree tarra jossa luki 98E.. Joten onko tuo suositus vai kuinka?? Ei varmaankaan 95 konetta hajoita mut kertokaa oi viisaammat!!

Comment

Eli todennäköisesti 163hv 1.8T:sta 98E:lla saadaan lähemmäs 170 hevosta,tehdas kun yleensä nuo turboAudien tehot vähän alakanttiin on pistänyt, 95E:llä jäädään sinne 160 hepan nurkille ja kulutus lisääntyy juuri sen verran että ero on plusmiinusnolla.
          Eli 98:a tankkiin vaan.

Comment

Olenko tosiaan ainoa, josta yhden xenonpolttimon vaihto kuulostaa hölmöläisen hommalta. Aika paljon on toitotettu että pitäis aina vaihtaa pareittain värieron välttämiseksi. Myös kirkkaudessa on melkoinen ero uuden ja jo käytössä himmentyneen välillä. Toisaalta ymmärrettävää, että myyjä haluaa auton mahd. vähillä kustannuksilla kuntoon...

Does HID bulbs need to be color matched?

Yes. Always get a matched pair. This means they must have the same:
            - manufacturer
            - part number
            - use time (if bought second hand)
            Exceptions from this will show smaller or bigger differences in color, output and size of hotspot.

Comment

mahd. vähillä kustannuksilla kuntoon
              Niinpä

Comment

Itse ostin omaan eBaystä...hinta parille 60€ +pk. eli ei ollut päätä huimaava.
                Polttimot siis d1s.
                Ja autossa xenon-plussat.

Comment

Working...
                X