Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s2 hydraulipumpun letkut

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s2 hydraulipumpun letkut

    Pumpusta lähtee kolme putkea yksi on säiliöltä tuleva ja yksi menee pommille ja yksi tehostajalle.
    Tarkoitus olisi vaihtaa alipainejarrutehostin joten yhdistänkö nuo kaksi lähtevää putkea samaan ja johdan ne ohjaustehostajan kautta takasin säiliöön?

    #2
    Itsekin miettinyt alipainetehostusta. En tiedä, onko se järkevää, mutta mielessä monesti käynyt.Olikos noissa piireissä(jarru ja ohjaus) eri paineet?

    75/150 bar?

    Comment


      #3
      Kyllähän ne paineet noita luokkia on ja tosiaan kahdessa piirissä. Ei tuota jarrupainelähtöä kärsi varmaan tulpatakkaan.

      Oliskohan tavallisen ohjaustehostin pumpun sovitteleminen helpoin ratkaisu.

      Comment


        #4
        No voi sen pumpun ainakin purkaa ja ottaa sieltä ne männät pois ja tulpata sitten. Ja todellakin helpoin laittaa normaali yksipiiripumppu ja paine saattoi olla 75/100, josko kuulopuheisiin luottaminen.

        Comment


          #5
          Onko 3B:ssä sitten pienempi paine kuin AAN:ssä?

          AAN tehdasmanuaalista:
          The operating pressure should rise to at least 140 bar.
          Viimeksi muokannut Sleepy2; 27.3.2008, 01:58. Perustelu: Kirotuvirhe.

          Comment


            #6
            Ei mitään käsitystä ja korostan edelleen ettei ollut tietoa vaan kuultua.

            Comment


              #7
              lötkö ja neulötkö eli urs4 150 nurkilla ja pikkukoriset 100 nurkilla, tälläisen mutun heittäisin.

              Comment


                #8
                Typ44:ssä on maksimipaineet 150 bar, faktaa. Olisikohan alempi piiri sitten 100bar?
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  niin mietinkin että paine erot niissä on. menee hankalaksi purkaa pumppu joten viisaampi olisi vaihtaa pelkkään ohjaustehostajaan tarkoitettu pumppu. Omastani pommi on hajonnut joten ajattelin päästä siitä eroon. Mutta taidan hommata uuden pommin ja pysyä entisessä järjestelmässä. Taitaa olla viisain ratkaisu kun kyse on katulaillisesta autosta.

                  Comment


                  • #10
                    Jarrupaineletku suoraan imuletkuu/säilöön, sillä selviää helpoiten. Paljoa voimaa se ei ota kun tyhjänä pyörii.

                    Comment


                      #11
                      Ei sen pumpun purkaminen kovin kummoinen homma ole. Tiivistesarja pitää vain hommata.

                      Comment


                        #12
                        Ja on muutenkin suotavaa vaihtaa ne tiivisteet jossain vaiheessa.

                        Comment

                        Working...
                        X