Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 BitQ etujarrupalat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Redeistä sen verran, että ne uudemmat on vanhoja paremmat, vanhat mustasivat ja kuluivat vähän turhan nopeasti. Redit myös ehkä ainakin oman fiiliksen mukaan kylmällä hieman liukkaammat kuin orginaalit (vertauluauto tosin vanha S2.

Uudet palat kuluvat levyn muotin mukaiseksi ja siten ei paras vaihtoehto. Eli huonokuntoiset uraiset levyt vaihtoon. Peruslevyt käy, mitään erikoisia ei tarvita noiden palojen takia.
    Viimeksi muokannut jta; 11.12.2009, 21:16. Perustelu: levykommentti kun edellistä oli lisäilty

Comment

Eikös nuo low dustit ole juuri nuo uudemmat versiot? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Levyissä ei ainakaan ulkopuolella ole uria (kynnellä kokeiltuna) joten luulisi niiden viellä menevän.

Comment

Jep, low dust on uudemmat. Levythän kuulostaa melkein uusilta :)

Comment

Kyllä ne levyt siis kulunu on, mutta kulutuspinnassa ei tunnu uria. Mutta täytyy nyt tuokin viellä tarkistaa kunnolla.

Comment

Ennen kun menen tilaamaan, niin vastaako nuo EBC:n DP31348 redstuffit audin 4B0 698 151 S -paloja?

Comment

Ja voithan sä Risto multakin kysyä noita DP31348C Red Stuffeja. Mulle kun tuo kotona oleva nelipalasetti ei sovikaan. :-p

Comment

Hannu, koitan viellä varmistaa tuon koodin, että on oikea ja jos on tuo sama, kun sinulla kaapissa, niin voi hyvinkin olla että olen viellä lähipäivinä yhteydessä :)

Comment

Working...
                X