tuossa edellisessä topicissani oli jo vanneasiaa, ja nyt olen löytänyt muutamia eri vanteita, mutta itse olen jo niin sokaistunut, että vähän kaipais muidenkin mielipiteitä et mitkä näistä ois niitä "hyvimmän" näkösiä :D tuonne projektisivullekin voisi tietysti laittaa tämän, mutta turhaa pituutta tulisi vaan siihen aiheeseen..
Kovasti siis vetoaa nuo huulivanteet joista mustaa väriä löytyy. Mielestäni tuohon pataässään ne sopis kohtuu hyvin.. mutta muitakin ehdotuksua otetaan vastaan! hintaluokassa "max. karvan yli tonnin kierros". Tässä vielä auto, ja sitten vanteet:
Dotz Las Vegas
Dotz Brands Hatch Dark
Zero hyper black ja black (tietääkö joku näiden laadusta?)
Zero Z01 black
Wolfrace Shark
Wolfrace venom black
Fuel 4
Barracuda Tzuamee
Barracuda Cult champagne silver
tuossapa nyt hätäseen poimittuja..kooksi 18".
kiinnostaisi myös tietää noiden laadusta ja painoista. nyt alla olevat ei kevyemmästä päästä ole.. kivahan se on että auton saisi liikkeelle vielä uusien vanteidenkin alla ollessa ;)
Kovasti siis vetoaa nuo huulivanteet joista mustaa väriä löytyy. Mielestäni tuohon pataässään ne sopis kohtuu hyvin.. mutta muitakin ehdotuksua otetaan vastaan! hintaluokassa "max. karvan yli tonnin kierros". Tässä vielä auto, ja sitten vanteet:
Dotz Las Vegas
Dotz Brands Hatch Dark
Zero hyper black ja black (tietääkö joku näiden laadusta?)
Zero Z01 black
Wolfrace Shark
Wolfrace venom black
Fuel 4
Barracuda Tzuamee
Barracuda Cult champagne silver
tuossapa nyt hätäseen poimittuja..kooksi 18".
kiinnostaisi myös tietää noiden laadusta ja painoista. nyt alla olevat ei kevyemmästä päästä ole.. kivahan se on että auton saisi liikkeelle vielä uusien vanteidenkin alla ollessa ;)
Comment