Alkuperäinen kirjoittaja James Potkukelkka
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja James Potkukelkka Näytä viestitänäänpä selvisi ettei nuo Supersportin lautaset sopineet b7:aanViimeksi muokannut jjj84; 24.5.2011, 17:24.
Comment
-
Noin minäkin olen jo tässä thredissä todennut, tosin en tiedä oliko syy sama. Itselläni kun jousi jää ilman esijännitystä jos nuo madaltavat laittoi, eli jousi heiluu vapaasti tolpassa ulosjouston ollessa tapissa.
Comment
-
Syy oli juuri tuo sama mitä Pitkänen mainitsi. Katsastuksesta tulee hylky niin että heilahtaa jos tuon huomaavat joten jäi sitten kokonaan asentamatta.
Mun kärryssä on s-line alusta, en tiedä onko niissä sitten jouset erilaiset?
Comment
-
S-line on kai sen 10mm matalampi kuin tuo sport-alusta mikä esim. minun autossa, että johtuisiko sitten siitä tuo ero. Aika tarkkaan saa katsastuksessa tutkia että tuollaiset tulee esille.
Edit. Nyt, kun oikein muistelen niin mullahan olikin silloin Bonrathin lautaset..Viimeksi muokannut KuiKelo; 24.5.2011, 21:02.
Comment
-
Myöhäistä, lautaset on jo myyty eteenpäin. Jos mulle olisi joku vähän huolettomampi kesähessu ollut niitä asentamassa niin ajelisin varmaan tällä hetkellä niillä lautasilla ihan onnellisena asiasta mitään tietämättä.
Comment
-
Kaivetaanpa tämä ketju taas esiin. Onko kenelläkään ilmennyt minkäänlaisia ylimääräisiä kolinoita tai muita ongelmia noiden Supersportin ja Bonrathin lautasten kanssa? Himottaisi vieläkin hiukan laittaa nuo lautaset säädettävän alustan sijaan, sillä ajelen jonkin verran hiekkateitä, enkä voisi kuitenkaan laskea autoa juurikaan tuota Sport-alustaa matalammaksi.
Comment
-
Selasin tän ketjun läpi, eikä silmääni osunu mitään kommenttia kw:n street comfort:eista. Nyt tarvisi löytää mukava setti 3.0TDI B7 avanttiin, jonka saisi riittävän alas. Uskoisin ainakin nimen perusteella sen olevan aika mukava, mutta tiputus on vaan 20-40mm... Mitähän se tarkoittaa noin niinkuin visuaalisesti?
Toi kw:n v1 tais saada tässä ketjussa myös kehuja, ja sillä pystyy tiputtamaan huomattavasti enemmän, joten nyt on vaaka sinne päin kallellaan, toistaiseksi.
Comment
-
Mulla ollu nyt alla 15tkm tommonen vogtlandin korkeussäädettävä setti, ei voi kyllä moittia!! Ei oo mikään kivireki ja toimii niinku pitääkin.
Ulkomaillahan ne noita kehuvat, ite ku yritin vuos sitte kysellä foorumeilla niistä niin eipä ollu oikeen kokemusta.
Suosittelen!
Comment
-
Älä Thoubi pilaa hyvää autoa sillä että se pitää vaan saada jäykäksi ja "tonttiin". Todella urheilullista alustaa voi hyödyntää suomessa ehkä 3-5% ajokilometreistä (?)...loput on sit enemmän tai vähemmän normiajoa....routaheittoineen, sorateineen, talven sohjot ja liukkaat kelit. Mun mielestä ainakin on hölmöä kärsiä se 95% ajokilometreistä pelkästään ulkonäkösyistä ja "cooleudesta"
Itse en madaltais 30mm enempää mistään hinnasta....nytkin kolisee pohjaan niin helposti
Comment
-
Myönnän että, on ollut yleensä itsellä tapana pilata hyvä auto heti ensitöikseni :) Eli isot teinipallot ja tonttiin. Mutta sen verran kyllä olen mukavuudenhaluinen että, tyydyn 19" vanteisiin vaikka 20" saisi ja halvinta alustaa en osta, koksa niistä ja niiden kivirekimäisyydestä on kokemusta.
Mutta pistän kehut ja haukut sitten tänne tosta kw:sta kun sen kuun lopussa alle saan.
Comment
Comment