Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja James Potkukelkka Näytä viesti
    Supersportit tuli
    tänäänpä selvisi ettei nuo Supersportin lautaset sopineet b7:aan

    Comment


      Tarkenna hieman. Kyllä mulla ainakin sopi varsin mallikkaasta paikalleen ja tuhansia kilometrejä jo takana ilman ongelmia.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja James Potkukelkka Näytä viesti
        tänäänpä selvisi ettei nuo Supersportin lautaset sopineet b7:aan
        Noin minäkin olen jo tässä thredissä todennut, tosin en tiedä oliko syy sama. Itselläni jousi jäi ilman esijännitystä jos nuo madaltavat laittoi, eli jousi heiluu vapaasti tolpassa ulosjouston ollessa tapissa. edit: vakio -20mm sport jouset, normilautasella esijännitys oli vajaa sentti, mutta riittävä.
        Viimeksi muokannut jjj84; 24.5.2011, 16:24.

        Comment


        • Noin minäkin olen jo tässä thredissä todennut, tosin en tiedä oliko syy sama. Itselläni kun jousi jää ilman esijännitystä jos nuo madaltavat laittoi, eli jousi heiluu vapaasti tolpassa ulosjouston ollessa tapissa.
          Mulla oli EX-A4:ssa noi lautaset -35mm. jousien kanssa, enkä havainnut kyseistä ongelmaa..

          Comment


          • Syy oli juuri tuo sama mitä Pitkänen mainitsi. Katsastuksesta tulee hylky niin että heilahtaa jos tuon huomaavat joten jäi sitten kokonaan asentamatta.

            Mun kärryssä on s-line alusta, en tiedä onko niissä sitten jouset erilaiset?

            Comment


              S-line on kai sen 10mm matalampi kuin tuo sport-alusta mikä esim. minun autossa, että johtuisiko sitten siitä tuo ero. Aika tarkkaan saa katsastuksessa tutkia että tuollaiset tulee esille.

              Comment


              • S-line on kai sen 10mm matalampi kuin tuo sport-alusta mikä esim. minun autossa, että johtuisiko sitten siitä tuo ero. Aika tarkkaan saa katsastuksessa tutkia että tuollaiset tulee esille.
                Mun Exässä oli juurikin S-line -alusta.. Eikä se tietääkseni ole kuin 5mm. matalampi kuin sport-alusta, eli -25mm. vakioon verrattuna. Mulla oli siis S-lineen lisätty vielä -35mm. jouset lautasten kera.

                Edit. Nyt, kun oikein muistelen niin mullahan olikin silloin Bonrathin lautaset..
                Viimeksi muokannut KuiKelo; 24.5.2011, 20:02.

                Comment


                  Eli ei johdu sitten siitäkään. Ihmetyttää vaan kun itsellä ei ollut mitään ongelmia noiden kanssa.

                  Comment


                  • Ei minullakaan tullut jouset jännitykseen kun vaihdoin lautaset supersportteihin. Sitten kun laitoin iskarin takas paikalleen autoon niin ei enään liikkunut ja ei ole katsastuksessa ollut mitään häikkää. Olisit laittanut vaan rohkeesti iskarin paikalleen potkukelkka :)

                    Comment


                    • Jousiahan joutuu tosiaan hieman esijännittämään kun heittää paketin paikalleen, joten taitaapi siinä vaiheessa lähteä tyhjät pois...

                      Comment


                      • Myöhäistä, lautaset on jo myyty eteenpäin. Jos mulle olisi joku vähän huolettomampi kesähessu ollut niitä asentamassa niin ajelisin varmaan tällä hetkellä niillä lautasilla ihan onnellisena asiasta mitään tietämättä.

                        Comment


                        • Miten olette irroitelleet avantin takaloosterista noita muoveja, jotta saa iskarin yläpään näkyviin, että saa irroitettua? Tuntuu ettei uskalla repästä niitä irti. Joutuuko paljonkin purkamaan sisustaa?

                          Comment


                            Eikös b7:ssa pitäisi olla samallalailla takaiskarit alapuolelta kiinni kuin b6:ssa? Eli ei tartte takaloosterista purkaa mitää vaan otat sisälokarin pois ja rupiat hommiin.

                            Comment


                            • Itsekin ensin luulin että joutuu purkamaan sisustaa. Ei joudu. Takaa iskarin yläpään etu- ja takapuolelta pikkupultit auki(2 yhteensä siis) ja tolppa tippuu. Sisälokaria kannattaa vähän väännellä, että näkee paremmin ja saa hylsyn jatkoineen sinne menemään.

                              Comment


                              • Kiitoksia. Helpottaa kummasti asiaa.

                                Comment


                                • Kaivetaanpa tämä ketju taas esiin. Onko kenelläkään ilmennyt minkäänlaisia ylimääräisiä kolinoita tai muita ongelmia noiden Supersportin ja Bonrathin lautasten kanssa? Himottaisi vieläkin hiukan laittaa nuo lautaset säädettävän alustan sijaan, sillä ajelen jonkin verran hiekkateitä, enkä voisi kuitenkaan laskea autoa juurikaan tuota Sport-alustaa matalammaksi.

                                  Comment


                                    Mulla ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään ylimääräistä. Reilun vuoden ollut supersportit paikallaan.

                                    Comment


                                    • Sama täällä mitä pide:llä. Ei siis mitään ole kuulunut. :)

                                      Comment


                                      • Äh, onhan se noita sitten kokeiltava. Yllättäen lautaset ovat vain tällä hetkellä loppu Rennsportilta.

                                        Comment


                                        • Selasin tän ketjun läpi, eikä silmääni osunu mitään kommenttia kw:n street comfort:eista. Nyt tarvisi löytää mukava setti 3.0TDI B7 avanttiin, jonka saisi riittävän alas. Uskoisin ainakin nimen perusteella sen olevan aika mukava, mutta tiputus on vaan 20-40mm... Mitähän se tarkoittaa noin niinkuin visuaalisesti?
                                          Toi kw:n v1 tais saada tässä ketjussa myös kehuja, ja sillä pystyy tiputtamaan huomattavasti enemmän, joten nyt on vaaka sinne päin kallellaan, toistaiseksi.

                                          Comment


                                          • Vogtlandin korkeussäädettävässä tuntuu ainakin olevan reilusti säätövaroja alas- ja ylöspäin. Uskaltaisin väittää aika hyväksi vaihtoehdoksi, jos ei halua sijoittaa koko touhutonnia.

                                            Comment


                                            • Edellisessä oli kw:n v3 ja siitä jäi niin hyvä maku, että taidan pysytellä samassa merkissä. Oon huono kokeileen mitään uutta :) Mutta ajattelin, että toi perhevankkuri ei tarvitse mitään sen suurempia säätö-optioita. Eli tilasin nyt sitten sen kw:n v1:sen.

                                              Comment


                                              • Mulla ollu nyt alla 15tkm tommonen vogtlandin korkeussäädettävä setti, ei voi kyllä moittia!! Ei oo mikään kivireki ja toimii niinku pitääkin.

                                                Ulkomaillahan ne noita kehuvat, ite ku yritin vuos sitte kysellä foorumeilla niistä niin eipä ollu oikeen kokemusta.

                                                Suosittelen!

                                                Comment


                                                • Mulla on B6:ssa KW3 ja ihan hyvä on ollut. Miinuspuolena nyt on korkannut molemmat etupään lisäsäiliöt ja ajettu 30tkm :( Huoltoa odotellessa..

                                                  Comment


                                                  • Mulla ollu nyt alla 15tkm tommonen vogtlandin korkeussäädettävä setti, ei voi kyllä moittia!! Ei oo mikään kivireki ja toimii niinku pitääkin.

                                                    Ulkomaillahan ne noita kehuvat, ite ku yritin vuos sitte kysellä foorumeilla niistä niin eipä ollu oikeen kokemusta.

                                                    Suosittelen!
                                                    Miten tuon kivireen sitten kukakin määrittelee? Aika jäykkä tuo tuntuu suht. ala-asennossa olevan. Verrokkina useampia kiinteitä madalluksia ja pari halpis säädettävää. Pehmeyttä saisi varmaan lisää jos korkeutta hieman nostaisi. Varsin jämäkän/tukevan/laadukkaan oloinen, mutta ehkä olisin odottanut hitusen enemmän pintapehmeyttä. Kuinka korkealle/matalalle olet tuon säätänyt?

                                                    Comment


                                                    • Mulla on navasta kaareen 325mm jaa ei todellakaan ole pintakova eikä muutenkaan tosi jäykkä...

                                                      Comment


                                                      • Älä Thoubi pilaa hyvää autoa sillä että se pitää vaan saada jäykäksi ja "tonttiin". Todella urheilullista alustaa voi hyödyntää suomessa ehkä 3-5% ajokilometreistä (?)...loput on sit enemmän tai vähemmän normiajoa....routaheittoineen, sorateineen, talven sohjot ja liukkaat kelit. Mun mielestä ainakin on hölmöä kärsiä se 95% ajokilometreistä pelkästään ulkonäkösyistä ja "cooleudesta"

                                                        Itse en madaltais 30mm enempää mistään hinnasta....nytkin kolisee pohjaan niin helposti

                                                        Comment


                                                        • Vähän off topiccia mutta samaan sarjaan menee ne äärimmäiset erikoisrenkaat, niitten tarve menee kait jo sitten alle prosentin kokonaisajosta ..... mutta jokaisen omia ne autotkin on.

                                                          Comment


                                                          • Niin kyllä kait ne lenkkaritkin on mukavammat kun korkokengät, mutta jostain syystä moni nainen korkkareita käyttää. Pitää vaan löytää se sopiva kompromissi ulkonäön ja mukavuuden välille. Oli sitten kyse kengistä, alustasta tai vaikkapa rengas-/vannekoosta.

                                                            Comment


                                                            • Myönnän että, on ollut yleensä itsellä tapana pilata hyvä auto heti ensitöikseni :) Eli isot teinipallot ja tonttiin. Mutta sen verran kyllä olen mukavuudenhaluinen että, tyydyn 19" vanteisiin vaikka 20" saisi ja halvinta alustaa en osta, koksa niistä ja niiden kivirekimäisyydestä on kokemusta.
                                                              Mutta pistän kehut ja haukut sitten tänne tosta kw:sta kun sen kuun lopussa alle saan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X