Tuliko tonille bonrathin vai supersportin lautaset? Muistelisin ettei supersporteissa ollut mainintaa lapussa B7:sta, mutta kyllä nuo näytti ainakin omaan kulkineeseen käyvän.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
-
Joko olet Kuikelo sovittanut lautasia paikallensa?
Itsellekin posti toi lautasparin mutta mietityttää niiden sopivuus. Laatikossa oli manuaali jonka mukaan sopivat b6 Avant quattron alle. Ei ollut b7:sta eri mainintaa mutta eikö pitäisikin olla aika lailla sama alusta b7 versus b6?
Mutta eiköhän ne tosiaan sovi, jos pidekin sai sopimaan. Itseä jännittää vaan se, että onko tuossa ässässä jotenkin jykevämmät/paksummat tolpat, kuin normaalisti..?
Comment
-
Onkos kenelläkään Supersportin jousilautasten vaihtaneista jotkin ei-oem-iskunvaimentajat autossaan? Jostain topicista olin lukevinani että esim. Bilsteinin iskunvaimentajat eivät kävisi, tolpan paksuuden eron takia, ja nyt kiinnostaisikin että mitkä iskarit tuonne voisi laittaa että nykyiset lautaset passaisivat niihinkin.
Comment
-
Jaahas, näyttää itselläkin tuo muisti heittävän :)
Supersportin lautasethan ne mulla on, eikä Bonrathit, kun niitä ei tosiaan tuntunut saavan mistään. Keväällä tilasin Supersportin lautaset täältä: http://www.rennsport-technik.net/pro...j--11-00-.html , kun mitään lautasia en onnistunut suomesta löytämään.
Lasku tuli mailiin ja sen maksettuani paketti tuli n. viikossa kotiovelle.
Comment
-
Tuossa olisi uutta linkkiä: http://www.rennsport-technik.net/pro...-suft004-.html
Toivottavasti toimii. Tuotenumero: SUFT004
Ja sport-alusta on mulla, ei s-line.
Comment
-
45mm madaltavat H&R:t, autona itseasiassa B6:nen, mutta eikai noissa alustaosissa kummoisia eroja ole.
Comment
-
Itsellä meni hermot tuohon keulimis/jousilautanen/madallusjousi pähkäilyyn ja tilasin KW:n V1 sen.Josko tuolla saisi asennon mieleisekseen.Hetken mietin V2 sta,mutta ainakin B7 ssa noita vaimennus säätöjä ei pysty tekeen ellei ota tolppaa pois ja takanakin joutuu ottaan vähintään iskarin alapään irti,että saa säädettyä.Joten V1 nen saa riittää.
Comment
-
Coilarit olis varma ratkasu, nyt ei vaan anna budjetti oikeen periksi yli tonnin seteille (hallitus käyttää Vetoa..) Taidan tyytyä laittamaan vaan noi lautaset, kun ne jo hyllyltä löytyy ja ootella parempia aikoja.. :(
Edit. Onko jollain kokemusta noista Speed Autoteile:n myymistä K-Sport sarjoista? Ihan kilpailukykyinen hinta tuntuisi olevan
Comment
-
Eilen tuli vaihdettua tuo KW V1 alle.Ensivaikutelma alustasta on hämmästyttävän pintapehmeä vs S-line alusta. 19" ja ei kevyimmästä päästä olevat pyörät seuraa terävämpiäkin monttuja ihmeen äänettömästi.Ja sopivan napakka mutkaan taitettaessa.Kaarimitat on 330mm edessä ja takana,josta ne ajan saatossa todennäköisesti valuu 5-10mm alaspäin jousien asettuessa muotoonsa.Etupäähän jäi varaa tiputtaa n pari senttiä,mutta takapäätä ei saa säätöpalikan paikallaan ollessa tiputettua tuosta kun n sentin.Tuossa sarjassa muuten tuo takapään säätö on jousen yläpäässä,johon on huomattavasti helpompi päästä käsiksi,kun jos se olisi alapäässä tukivarren uumenissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiOon suunnitellu, et laittas -30mm. jouset ja noi lautaset.Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiTaidan tyytyä laittamaan vaan noi lautaset, kun ne jo hyllyltä löytyy ja ootella parempia aikoja.. :(
Comment
-
Aihetta hieman sivuten. Omaan B7:aan tuli Eibach Pro System sarja. Pyöränsuuntaus raporttia kun tuossa vilkaisin, niin ohjearvot on otettu 2001-2005 A4 mukaan. B6 ja B7:han on melko identtisiä, mutta käsittääkseni jotain erojakin on mm. akselivälin suhteen. Hieman jäi mietityttämään, että onkohan nuo säädöt tehty oikeiden arvojen mukaan, tietääkö kukaan vahvistaa?. (Auton käyttöönotto kun autossa on 2005/11, niin saa olla tarkkana kun samalla vuodella on B6 ja B7 vehkeitä tehty).
Comment
-
Kerros KuiKelo lopputulos, kumpaan sitten päädyitkään, kun olet sen tehnyt.
Comment
-
Muistaisin lukeneeni jostain että noi lautaset madaltais sen 10-15mm.. Omakohtasia kokemuksia tosin ei ole.. Varmaan sun jouset on jo jonkin verran kuoleentunu et uskoisin et etupää tippuu noitten jousien ja lautasten kanssa jonkun 300-350mm.. Ei muutakun kaikki vaan kerralla alle kun kerran rupee säätään.. :) Ainakin A4:ssa etupään lokarin kaaret on isommat kun takana ja sen takia ilmenee helposti keulimista.. En tiedä sit miten on S:ssä.. Ite laittaisin sekä jouset että lutaset heti alle..
Comment
-
tarviiko nelipyörä suuntaus tehdä jos jousilautaset vaihtaa...ei viittis kahteen kertaan suuntauttaa jos vielä myöhemmin jousetkin vaihtaisi.
Comment
-
No niin kertokaas nyt fiksummat että mitkä ovat ne pahimmat sudenkuopat B6/B7 ja reilumpi madallus... Eli kokemuksia mikä ottaa ekana kiinni ja mihin (ja joku muu kuin renkaat kaareen :D) ja kuinka välttää tämä? Raidetangot? Vetarit? Mikä osuu?
Etuvetoinen laitos kyseessä ja samalla kun alustajumppaa joutuu suorittamaan niin voisi vaihtaa ennakolta jotain muita "tarpeellisia" osia...Viimeksi muokannut ee-2; 9.5.2011, 15:25.
Comment
-
https://picasaweb.google.com/samuli....77711163837362
Korkeaksihan tuo jäi, takaa on alilmmillaan eibachin satsi, edestä olisi vara tiputtaa vaikka neljä senttiä.
Alalaidassa, mikäli ei tuo kuvan suora linkki jekkase(chrome ei ymmärrä, mutta firefox ymmärtää nähtävästi).
Hassua, että mitä alemmas tuon tiputtaisi(esim sentti tuosta keulaa alemmas), niin sitä "löysemmäksi" tuon olettaisi menevän, koska nyt se ohuempi jousi painui läjään pari kierrosta aiemmin. Kun taas mitä ylemmäs tahtoo, sitä jämäkämpi tuosta tulee, kun jousi painuu kokonaisuudessaan enemmän kasaan.
Outoa oli myös, että pelkääjän puolen jousi oli helppo ja kevyt säätää, kun taas kuskin puoli ei pyörinyt millään kiristyttyään. Mukana tullut avainkin alkoi lipsua, vaikka öljyä suihkin kierteisiin(ja kyllä, aukaisin sen kuusiokololukituksen).Viimeksi muokannut Ugemi; 18.5.2011, 08:16.
Comment
Comment