Ne jouset kolisee siellä niiden madaltavien jousilautasten takia. Madallusjouset on sen verran vakiojousia lyhyemmät, niin pääsee heilumaan kun jousilautasta lasketaan. BTDT sillon kun vielä madallusjousien kanssa kikkailin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 madallus
Collapse
X
-
B7 qtro asennetut iskarit ja eibach jouset tuntuu väljältä
Moikka,
Hieman skeptinen olo tässä kun asensin alustaan TRW alkuperäisellä osanumerolla olevat iskarit johon tuli eibachin noin 25 - 30mm madaltavat jouset. Asennuksen jälkeen tuntuu mielestäni turhan löysältä tuo paketti.
Jos painan kaiken painon käsillä siihen kolmio muotoiseen jousen yläosaan, pystyn painamaan sitä pakettia alas käsivoimilla että se irtoaa hieman siitä ylhäällä olevasta jousikumista.. Melko vaikea selittää, mutta pitäisikö tuon olla niin tiukka nippu ettei sitä pysty käsin painelemaan? En ole noita TRW pamppuja asennellu aikaisemmin, pituudet kyllä niissä on samat kuin muissakin.Viimeksi muokannut zeeliz; 28.2.2019, 20:20.
Comment
-
KW var3 olen tuollaiseen laittanu yhdelle asiakkaalle ja siitä tuli kyllä oikein hyvä ihan tehdasasetuksillakin. Jäykkä, mutta ei liian pintakova.
Comment
-
-
Comment
-
-
Mitäs kun noi b5 lautaset laittaa S-Line alustaan niin mitkä kumit lautasiin kuuluisi laittaa? Jätin omaan noi b5 kumit paikoilleen ja jäi vähän keulimaan niin olisko pitän noi b5 kumit jättää pois :)?
Comment
-
Coilit vaan suoraan, niin saa vaateriin ja haluamalleen korolle. Jousilla tuppaa jäämään keulimaan ja on kuitenkin liian korkea, kun nälkä kasvaa. :D BC:t oli omassa berttaseiskassa alla pari vuotta eikä mitään moitteita. Oma oli melko jäykkä/kova, mutta oli kyllä autokin niin sanotusti tontissa (maavara tais olla 3-4cm). Jousiahan noihin saa helposti vaihdettua sit, jos tuntuu liian jäykältä.
Comment
-
Käykö nämä B7? Eli tarjoutuksena saada tuo keuliminen pois. Otetaan myös vinkkejä vastaan missä keski-suomessa onnistuu noiden asennus ?
https://www.completos.fi/fi/tuote/al...vat-supersport
Comment
-
Alustan osto olisi edessä ja ei oikein osaa päättää, että mitä rupeis alle laittamaan. Jääkö kiinteillä alustoilla keulimaan? kiinteä setti vaiko suoraan säädettävä? Paljoa madallusta en halua koska pitää suoriutua arkiajosta normaalisti. Aika traktorihan toi vakio alustalla on. Katellu tuota vogtlandin - 35 kiinteää jos haluis suht halvalla päästä, mutta mikäs säädettävä alta tonnilla kannattais hommata jos sellasen meinaa alle laittaa. Renkaina 225 40 18 ja -07 avant 2.0tdi quattro
Comment
-
a4 b7 quattroon pitäisi saada alustasarja, onnistuukohan 500e budjetilla. Voi laittaa myös suoraa linkkiä sarjaan että tiedän mistä kannattaa tilata. Onko Jom blueline ihan paska, ainaki halvat oli :P
https://www.completos.fi/fi/tuote/al...-fk-automotive
https://www.completos.fi/fi/tuote/al...mm-mts-technik
Onko noista esim mihinkään?Viimeksi muokannut Paavo96; 23.3.2020, 13:48.
Comment
-
Haluatko vain madaltaa autoa vai onko säädettävyys ehdoton pakko?
Viiden sadan budjetti säädettäviin on aika nihkeä kyllä. Iskarit tuntuu menevän noista halvemmista seteistä aika iloisesti. Vogtland on kuulemani mukaan suhteellisen hyvä hinta-laatu-suhteeltaan, ja ainakin tuolla brittien Audi-Sport-foorumilla kehuivat AP-Sportfahrwerken sarjoja.
Jos haluaisin vain madaltaa, menisin tylsästi lyhyemmillä jousilla ja paremmilla iskareilla, esimerkiksi Eibachin valikoimasta. Varmasti pitemmän päälle kestävämpi ratkaisu.
Comment
-
https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...quattro-s-line
Tuossa Piden b7:ssa ainakin sopinut sport-alusta ja madaltavat jousilautaset yhteen. Että siitä vaan ostamaan ja kokeilemaan.
Comment
-
Terve. Autona Audi A4 B7 3.0TDi Quattro Sedan 176kw. Alla B12 Pro-kit ( Bilstein B8 iskarit+Eibach Pro-kit -30mm jouset). Auto jäi alustan vaihdon jälkeen keulimaan,joten pitäisi saada keulaa hieman alemmaksi. Mitat tällä hetkellä pyörän navan keskeltä kaareen: Etupää 34cm ja takapää 32cm. Autossa oli tehtaan sport alusta josta iskarit ja jouset tulivat tiensä päähän.
Sain kohtuuhinnalla tuon B12-alustan ja oletin hieman laskevan tai pysyvän ennallaan. Takapää pysyi suht samassa mutta keula nousi 2cm. Jotain vanhoja topiikkeja luin aiheesta,niissä suositeltiin madaltavia jousilautasia, mutta niitä ei taida oikein mistään olla saatavilla. Jousiakaan ei oikein ole tuohon malliin saatavilla, Eibachin Sportlineakaan ei saa tuohon koriin (45-50/35-40mm), HR:n jouset taas madaltaa kummastakin päästä sen -45mm,ei varmaan itse keulimiseen siis auta.
Kokemuksia,vinkkejä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja seagali Näytä viestiTerve. Autona Audi A4 B7 3.0TDi Quattro Sedan 176kw. Alla B12 Pro-kit ( Bilstein B8 iskarit+Eibach Pro-kit -30mm jouset). Auto jäi alustan vaihdon jälkeen keulimaan,joten pitäisi saada keulaa hieman alemmaksi. Mitat tällä hetkellä pyörän navan keskeltä kaareen: Etupää 34cm ja takapää 32cm. Autossa oli tehtaan sport alusta josta iskarit ja jouset tulivat tiensä päähän.
Sain kohtuuhinnalla tuon B12-alustan ja oletin hieman laskevan tai pysyvän ennallaan. Takapää pysyi suht samassa mutta keula nousi 2cm. Jotain vanhoja topiikkeja luin aiheesta,niissä suositeltiin madaltavia jousilautasia, mutta niitä ei taida oikein mistään olla saatavilla. Jousiakaan ei oikein ole tuohon malliin saatavilla, Eibachin Sportlineakaan ei saa tuohon koriin (45-50/35-40mm), HR:n jouset taas madaltaa kummastakin päästä sen -45mm,ei varmaan itse keulimiseen siis auta.
Kokemuksia,vinkkejä?
https://www.ecstuning.com/b-genuine-...ch/8d0412103b/
Comment
-
Käykö nuo b5 jousilautaset ainoastaan oem alustaan, vai käykö myös muihin? Esim kiintee ST -30mm satsi ja sitten lautaset eteen niin saisi vaateriin??
https://www.st-suspensions.net/produ...%5B162%5D&ag=0Viimeksi muokannut Paavo96; 21.7.2020, 20:26.
Comment
Comment